چای وارداتی با ارز دولتی به زودی توزیع می‌شود


چای وارداتی با ارز دولتی به زودی توزیع می‌شود

مدیرکل دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت گفت: مقرر شده تا چای وارداتی با ارز 4200 تومانی از طریق شبکه‌های مشخصی توزیع شود و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید‌کنندگان مکلف است تا قیمت آن را احصا و اعلام کند. نوشته چای وارداتی با ارز دولتی به زودی توزیع می‌شود اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدرضا کلامی مدیرکل دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت درباره نحوه توزیع چای وارداتی با ارز دولتی، گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید‌کنندگان مکلف شده است تا قیمت چای وارداتی را با ارز ۴۲۰۰ تومانی را احصا و اعلام کند.

مدیرکل دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت بیان کرد: همچنین این سازمان مکلف شده است، تا فهرست موجودی و صاحبان محموله‌های چای ترخیص شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی را به ستاد تنظیم بازار اعلام کند.

وی افزود: مقرر شده تا این چای از طریق شبکه‌های مشخصی توزیع، مانند هیات‌های مذهبی برای مصارف ماه‌های محرم و صفر ، آموزش و پرورش، اتحادیه‌های کارمندی و کارگری و یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شود که به زودی در رابطه با آن اطلاع رسانی انجام می‌شود.

کلامی اظهار کرد: تمام ترخیص کنندگان محموله‌های چای با ارز ۴۲۰۰ نیز برای رفع تعهد ارزی خود مکلف به اخذ قیمت مصوب از سازمان حمایت و شبکه توزیع از دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار با درج قیمت مصوب بر روی کالا هستند.

وی افزود: در ضمن کالای چای به فهرست کالاهای مشمول توزیع برای مصارف هیات‌های مذهبی در ایام محرم و صفر علاوه بر برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ اضافه شده است.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد