معاون سیاسی وزیر کشور: صبر مردم سیل‌زده گلستان قابل تحسین است


معاون سیاسی وزیر کشور: صبر مردم سیل‌زده گلستان قابل تحسین است

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به سیل ابتدای سال جاری در گلستان به ویژه در شهرهای آق قلا و گمیشان گفت: مردم سیل‌زده این مناطق از امتحان الهی سرفراز بیرون آمدند و در صبر و شکیبایی آنان قابل تحسین است.

جمال عرف روز دوشنبه در جمع نمازگزاران عید قربان مردم اهل سنت آق قلا اظهار داشت: باران، نعمت الهی است اما به دلیل ابعاد گسترده و حجم فراوان آن، خسارت های زیادی به برخی شهرها از جمله آق قلا وارد کرد که همت عمومی، حضور موثر دستگاه ها و نهادها . گسیل امکانات آن ها، موجب کاهش خسارت ها و تلفات شد.
وی بیان کرد: دولت و سایر دستگاه ها تلاش می کنند در اولین فرصت تعمیرات، نوسازی و بازسازی مناطق آسیب دیده سیل انجام شود.
عرف تاکید کرد: تا تمام این آسیب ها تمام نشود، دولت رسالتش را کنار نخواهد گذاشت و تلاش دارد در اسرع وقت با سایر بخش ها مشکلات را از بین برده و یا به حداقل برساند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرار داشتن ایران در شرایط حساس و این که دشمن با تمام ساز و برگ در قالب جنگ اقتصادی در مقابل ما ایستاده، خاطرنشان کرد: با وحدت کلمه و انسجام ملی در کنار صبر و شکیبایی از این مسیر عبور خواهیم کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: مقاومت مردم در برابر توطئه های آمریکا همانند گذشته باعث به سنگ خوردن تیرهای آنها می شود.
عرف افزود: این مسیر در هر شرایطی باید طی شود، اما با وحدت و انسجام بیشتر و با قرار گرفتن در پشت ولایت زودتر سپری خواهد شد.
وی تصریح کرد: در ماه های آینده شاهد گشایش های مختلف در سایه مقاومت و صبر و در پیش گرفتن مسیر اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.
معاون وزیر کشور با بیان این که وجود ملت ایران با رنگ ها، اقوام و مذاهب مختلف مانند یک قالی در هم تنیده هستند، ادامه داد: حضور اقوام مختلف به ویژه ترکمن ها در کنار هم در طول نسل های متمادی کشوری به نام ایران و جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور