برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت روز خبرنگار در قزوین


برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت روز  خبرنگار  در قزوین

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت روز خبرنگار در این استان خبر داد.

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت روز خبرنگار در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هادی درزی رامندی با گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی اظهار کرد: خبرنگاران از اقشار فرهیخته، آگاه و موثر جامعه هستند و باید به بهترین نحو برای پاسداشت زحمات آنها در عرصه اطلاع رسانی تلاش کرد.

وی افزود: در این راستا یک دوره مسابقات ورزشی در رشته‌های متنوع و مفرح ورزشی با همکاری خانه مطبوعات استان، اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی قزوین برگزار می‌شود که قطعا نقش موثری در افزایش نشاط و شادابی میان این قشر ایفا خواهد کرد.

مدیر خانه‌ مطبوعات استان قزوین با اشاره به رشته‌ها و زمان برگزاری این مسابقات اذعان کرد: مسابقات تیراندازی آقایان و بانوان روز سه شنبه 22 مردادماه ساعت 17 تا 18، مسابقات دارت آقایان و بانوان روز چهارشنبه 23 مردادماه ساعت 18 تا 19 و 30 در سالن تختی شهر قزوین و مسابقات تنیس روی میز روز پنجشنبه 24 مردادماه ساعت 15 در خانه تنیس روی میز استان برگزار خواهند شد.

وی گفت: همچنین یک برنامه کوهنوردی و گلگشتی صعود به منطقه دیورش تتکابن رستم آباد برای 15 شهریورماه در نظر گرفته شده است و خبرنگاران می‌توانند برای ثبت نام در این رشته‌ها اقدام کنند.

مدیر مسئول نشریه رویداد قزوین با اشاره به شرایط برگزاری این مسابقات عنوان کرد: داشتن لباس و کفش مناسب ورزشی برای رشته تنیس روی میز و ثبت نام حداقل 10 نفر در رشته تیراندازی از شرایط لازم برای برگزاری مسابقات این دو رشته بوده و برای برگزاری گلگشت کوهنوردی نیز باید حداکثر تا پایان مردادماه ثبت صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا