پولیس با دزدهای دشت برچی رفیق است


کوچه پس کوچه های دشت برچی در غرب کابل از چند سال بدینسو یکی از پر در امد ترین و امن ترین محل برای دزدان مسلح و غیر مسلح بوده است، با وجود قربانی های بی شمار جانی و مالی باشندگان این منطقه تا هنوز مردم شاهد واکنش جدی مسوولان امنیتی که منجر...

کوچه پس کوچه های دشت برچی در غرب کابل از چند سال بدینسو یکی از پر در امد ترین و امن ترین محل برای دزدان مسلح و غیر مسلح بوده است، با وجود قربانی های بی شمار جانی و مالی باشندگان این منطقه تا هنوز مردم شاهد واکنش جدی مسوولان امنیتی که منجر به جلوگیری از ادامه این وضع شده باشد نبوده اند.

در ادامه این وضع روز گذشته باشنده های محل در منطقه سنگچال از مربوطات حوزه هجدهم امنیتی سه نفر دزد که شامل یک مرد و دو زن بوده است را بالفعل در حالی که قفل دروازه سالون خانه ی را باز نموده و در حال باز نمودن قفل دروازه اتاق بوده اند، با یک دستکول پر از کلید های مختلف دستگیر کرده و به پولیس گزارش میدهند.

شاهدان عینی می گویند پولیس با آمدن به محل با دزد دستگیر شده مثل رفقای دیرینه برخورد صمیمانه نموده و یکی از سربازان پولیس تلفن خود را در اختیار دزد قرار داد، تا با کسی دیگر تماس برقرار نماید.

مواجهه ی اینچنینی پولیس در نهایت و بعد از یکی دو تماس دزد با استفاده از تلفن سرباز پولیس، منجر به واکنش باشندگان محل یا همان دستگیر کنندگان دزدان شده و منجر به مشاجره لفظی بین باشندگان محل و سربازان پولیس می گردد و در نهایت جدیت مردم محل پولیس را به انجام وظایف محوله اش مجبور مینماید تا دزدان را به حوزه مربوطه منتقل می نمایند.

این در حالی است که حدود شش ماه قبل از عین طبقه همین تعمیر حدود یک میلیون افغانی را دزدان با استفاده از همین شیوه ربوده اند، و صاحب خانه در آن زمان به حوزه متذکره شکایت ثبت نموده است.

امیدوارم این بار هم مثل گذشته ها به آزاد شدن بدون قید و شرط دزدان منجر نه گردد ور نه مجبوریم هر روز شاهد یک حادثه نا گوار در کوچه پس کوچه های دشت برچی باشیم، در همین حال شام روز گذشته دزدان یک باشنده دیگر همین محل را با ضربات چاقو به شدت مجروح نموده راهی شفاخانه نموده اند....

آروین هزارستانی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس