سردار تنگسیری: درباره هرگونه حضور غیرقانونی در خلیج فارس هشدار می‏‌دهیم


سردار تنگسیری: درباره هرگونه حضور غیرقانونی در خلیج فارس هشدار می‏‌دهیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت که «پیام ما به کشور‌های منطقه و جهان این است که ایران تا زمانی امنیت تنگه هرمز را تامین می‌کند که نفت خود را صادر کند».

سردار تنگسیری: درباره هرگونه حضور غیرقانونی در خلیج فارس هشدار می‏‌دهیم

«علی رضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت که «امنیت خلیج فارس از اولویت‎های ایران است و معتقدیم که خطوط کشتی‎رانی ایران باید بین‎المللی باقی بماند».

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد که «پیام ما به کشور‌های منطقه و جهان این است که ایران تا زمانی امنیت تنگه هرمز را تامین می‌کند که نفت خود را صادر کند».

سردار تنگسیری که با شبکه خبری المیادین گفتگو می‎کرد، افزود: «آمریکا و انگلیس برای مشروعیت بخشیدن به حضور خود در منطقه خلیج فارس، سناریو در منطقه طراحی می‎کنند».

وی ابراز داشت که «آمریکایی‌ها به نفتکش‌های نزدیک آب‎های ایران حمله می‎کنند و سپس آن را به گردن ایران می‎اندازند و این کشور را متهم می‎کنند».

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه به توقیف نفتکش ایرانی «گریس ۱» توسط انگلیس اشاره کرد و اظهار داشت: «این کشتی به سمت اروپا در حال حرکت بود که سناریوی حرکت این کشتی ایرانی به سمت سوریه طراحی شد».

سردار تنگسیری افزود: «انگلیسی‎ها به شکل بدی با دریانوردان نفتکش «گریس ۱» که همچنان در داخل کشتی زندانی هستند، برخورد کردند».

وی خاطر نشان کرد: «آمریکا و انگلیس تلاش می‎کنند با تشکیل ائتلاف غیر قانونی در منطقه، سناریو‌های خود را پیش ببرند».

در حال تکمیل...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق