تفسیر مسولان و مردم از شادی متفاوت است


تفسیر مسولان و مردم از شادی متفاوت است

خرم آباد - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت:‌بر اساس یافته های اجتماعی میان آنچه متولیان و مردم شادی می نامند؛ تفاوت معناداری وجود دارد.

به گزارش ایرنا، قاسم ولی زاده روز یکشنبه در آیین معارفه مدیر کل ورزش و جوانان لرستان افزود: این در حالی است که سازمان برای رسیدن به پویایی و خلاقیت باید خواسته و نظرات جامعه هدف را دانسته و بر اساس قانون به آنها عمل کند.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اجتماعی کشور امسال بنام نشاط اجتماعی نامگذاری شده که بخش عمده ای از تحقق آن بر عهده سازمان های ورزش و جوان؛ فرهنگی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه آثار آسیب های اجتماعی بر روح و روان مردم نگران کننده است بیان کرد: باید برای خروجی های ناامیدکننده در این زمینه با مردم و سازمان های متولی همکاری کنیم.

ولی زاده با تاکید بر فعالیت وزارت ورزش و جوانان در تحقق نشاط اجتماعی ادامه داد: یکی از اشکالاتی که برنامه ها شادی آفرین نیستند این است که مدیران شادی را از دیدگاه خود تعریف کرده و برنامه ریزی آنان به شکلی انجام می شود که استنباط می کنند شادی آفرین است.

وی مدیریت ورزش استان را از اقدم تک بعدی در حوزه ورزش منع کرد و گفت: در سازمان های تلفیقی یک حیطه به فراموشی سپرده می شود در حالیکه حوزه جوانان بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی یادآورشد: سازمان های متولی جوانان باید به سمت جشنواره های بومی محلی و احیا فرهنگ هایی حرکت کنند که بتوان ساعات شاد و مفرح سالمی برای جامعه ایجاد کرد تا اثر مزاحمت های بیرونی تا حدودی رفع شود.

ولی زاده با تاکید بر رعایت اصول فرهنگی در جامعه گفت: جامعه ای پویا و خلاق خواهد بود که بتواند سرمایه های اجتماعی را جذب کند که این مهم در گرو ۲ شاخص اعتماد و رضایت است.

در این مراسم با تقدیر از فعالیت پنج ساله علی یاور عزیزپور؛ سید علی کریمی به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان لرستان معرفی شد.

۷۲۶۹/۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی