هدف اصلی دشمنان شکاف بین مردم و حاکمیت است


هدف اصلی دشمنان شکاف بین مردم و حاکمیت است

یزد- ایرنا -معاون بسیج و امور استان‌های ستاد پدافند غیرعامل کشور گفت: شکاف بین مردم و حاکمیت با تداوم تحریم‌ها و ایجاد مشکل اقتصادی و نارضایتی جزو اهداف اصلی دشمن است که با هوشیاری و بصیرت همگان خنثی می‌شود.

سرتیپ غلامعلی حیدری روز یکشنبه در نشست پدافند غیرعامل استان یزد افزود: ملت قهرمان ایران در ۴۰ سال گذشته با وحدت و هوشیاری تمام توطئه‌های استکبار جهانی را با موفقیت پشت سرگذاشته‌ و با هوشیاری به راه خود و ایستادگی ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: جنگ اقتصادی، تبلیغاتی و روانی با ادامه فشار بر مردم و کشور از جمله توطئه‌های مهمی است که دشمنان علیه کشور ادامه می دهند و باید مسئولان با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی برای حل مسائل اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: باید برای شکست اهداف استکباری با وحدت و همگرایی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های داخلی و داشتن روحیه جهادی استفاده کرد.

حیدری گفت: رونق تولید ، کار جهادی، بصیرت، حضور در عرصه‌های مختلف و ایجاد اشتغال در سایه تلاش مضاعف موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد.

معاون پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید با برنامه‌ریزی دقیق ظرفیت‌ها و مشکلات را بشاسند و برای غلبه بر جنگ روانی و اقتصادی تلاش کنند.

حیدری با اشاره به قدرت نظامی و آمادگی نیروهای مسلح در راستای بازدارندگی ،تداوم هوشیاری و همکاری تمام نیروها را برای دفاع همه جانبه مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین از اهمیت اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان یک ضرورت در استان یزد خبر داد.

پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیرنظامی است و به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌گردد که به جنگ‌افزار نیاز ندارد و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری کرد و یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید