اعتراف رحیم استرلینگ پس از پیروزی منچسترسیتی


رحیم استرلینگ، ستاره گلزن سیتی در مورد پیروزی پرگل تیمش برابر وستهام صحبت کرد. نوشته اعتراف رحیم استرلینگ پس از پیروزی منچسترسیتی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اعتراف رحیم استرلینگ پس از پیروزی منچسترسیتی

استرلینگ: نیمه اول خوب بازی نکردیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۱
اعتراف رحیم استرلینگ پس از پیروزی منچسترسیتی

رحیم استرلینگ، ستاره گلزن سیتی در مورد پیروزی پرگل تیمش برابر وستهام صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحیم استرلینگ امروز با ثبت هت تریک برابر وستهام، از مرز ۵۰ گل برای سیتی عبور کرده و تبدیل به هشتمین بازیکنی شد که در هفته اول لیگ برتر هت تریک کرده است. سیتی امروز با ۵ گل وستهام را مغلوب کرده اما رحیم استرلینگ هم مانند پپ گواردیولا معتقد است نمایش نیمه اول سیتی خیلی خوب نبوده است.

رحیم استرلینگ گفت:

“مهم ترین موضوع این بود که فصل را خوب شروع کرده و به پیروزی برسیم. به نظر من از زمان به ثمر رسیدن گل دوم نمایش فوق العاده ای ارائه دادیم. من هر روز سعی می کنم توانایی های خود در گلزنی را بهبود بخشم. همه ما از جمله من، گابریل ژسوس و ریاض محرز قصد داریم به تیم کمک کنیم.

در نیمه اول شرایط دشوار شد و خوب بازی نکردیم زیرا پاس های ما کمی آرام و نامطمئن بود اما بعد از اینکه ریتم همیشگی را بدست آوردیم، پاس های قوی تری ارسال کرده و موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف خلق کردیم و در نهایت موفق شدیم ۵ بار دروازه وستهام را باز کنیم. در ترکیب سیتی بازیکنانی وجود دارند که باعث می شوند در تمرینات ما نیز رقابت شدیدی وجود داشته باشد. از اینکه موفق شدم در این دیدار هت تریک کنم بسیار خوشحال هستم.

VAR؟ در پایان مهم این است که تصمیمات درستی از سوی داور اتخاذ شده باشد.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند