مورینیو: تیم دوم سیتی هم برای قهرمانی لیگ برتر کافی است


مورینیو: تیم دوم سیتی هم برای قهرمانی لیگ برتر کافی است

تهران- ایرنا- «خوزه مورینیو» با تمجیدی خاص از تیم تحت هدایت «پپ گواردیولا» تاکید کرد که تیم دوم منچسترسیتی هم برای فتح لیگ برتر جزیره کفایت می‌کند.

مورینیو پس از مدت‌ها دوری از فوتبال حالا نخستین شغل خود را البته نه در محدوده کادر فنی بلکه به عنوان کارشناس فوتبالی در شبکه اسکای اسپورت تجربه می‌کند.

مرد پرتغالی که دسامبر سال گذشته پس از کسب زنجیره ای از نتایج ناامید کننده، از سمت خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد برکنار شد، هنوز باشگاه مناسبی را برای پیگیری حرفه مربیگری خود پیدا نکرده است.

در این بین، آقای خاص در پاسخ به این پرسش که کدام تیم‌ها در فصل جدید می توانند فاتح لیگ برتر باشند، اظهار داشت: چهار تیم؛ منچسترسیتی، تاتنهام، لیورپول و تیم دوم منچسترسیتی.

وی ادامه داد: زمانی که روز گذشته به نیمکت سیتی نگاه کردم و بازیکنانی که بازی نکردند را دیدم به این نتیجه رسیدم که حتی تیم دوم سیتی هم می‌تواند به راحتی برای قهرمانی بجنگد.

مورینیو در حالی این اظهارات را به زبان آورد که خود را برای حضور در استودیو شبکه اسکای مستقر در اولدترافورد برای پوشش دیدار یونایتد و چلسی، آماده می‌کرد.

سرمربی اسبق چلسی به همراه شیاطین سرخ جام اتحادیه انگلیس و لیگ اروپا را فتح کرده و در کسوت سرمربی آبی‌های لندن طی ۲ دوره حضور در استمفوردبریج، جام حذفی و جام اتحادیه را چندین بار تصاحب کرده است.

مورینیو در رابطه با جدال این ۲ تیم و احساس خودش از تقابل تیم‌هایی که به همراه آنها موفقیت، پیروزی، شکست و خواری را همزمان تجربه کرده، تاکید کرد: باید بپذیرید که دیدن تیم‌های قدیمی‌ام در یک روز آسان نیست؛ اولین روز بازگشت به اولدترافورد بی‌شک برای من ساده ترین روز نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک