عملکرد ایرنا مطلوب، خوب و مثبت است


عملکرد ایرنا مطلوب، خوب و مثبت است

 رشت - ایرنا - سرپرست استانداری گیلان سرمایه اجتماعی بویژه اعتماد مردمی را مهمترین مولفه دانست و گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی مطلوب، خوب و مثبت است

ارسلان زارع ظهر یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان بیان داشت: ایرنا بدلیل برخورداری از جایگاه مردمی، می تواند تاثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشد و ارزیابی ما از فعالیت این رسانه که با استفاده از نیروهای مجرب، کارآزموده ، متعهد ، علاقه مند و تلاش گر به انتشار اخبار می پردازد، مطلوب و مثبت است.

وی ادامه داد: روز خبرنگار را بهانه ای برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و بازدید از این خبرگزاری در استان قرار دادیم و صمیمانه از زحمات و تلاش های همه خبرنگاران و میزبانی شایسته ایرنا ، قدردانی می کنیم.

زارع بیان کرد: خبرگزاری ایرنا در دوره هشت سال دفاع مقدس ، شهدایی تقدیم نظام اسلامی کرده و پس از آن برای پیمودن برنامه های توسعه اعم از برنامه های سوم، چهارم ، پنجم و ششم در همه بخش ها حضوری فعال داشته است.

گزارش مبسوط سخنان ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان در روزهای آینده منتشر می شود.

وی در جریان بازدید از ایرنا، برخوردی صمیمی با خبرنگاران و کارمندان این مجموعه داشت.

توضیحات جامع و شیوای او از شرایط استان و ظرفیت های گیلان، نگارش خبر برای خبرنگار را بسیار آسان کرد و پس از سخنان زارع، برخی خبرنگاران حاضر در نشست، آرزو کردند تمامی مسئولان استان همین شیوایی سخن را در بیان داشته باشند.

در خاتمه این دیدار سرپرست استانداری گیلان، خبر حضورش در ایرنا را در سایت این خبرگزاری، شخصاً بارگذاری و منتشر کرد. وی در پایان، در فضایی صمیمی، با خبرنگاران و کارکنان حاضر در دفتر خبرگزاری ، عکس یادگاری گرفت.

۷۲۹۶ / ۲۰۰۷/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس