آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان مرزی پارس آباد مغان برگزار و رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری موج شهرستان مرزی پارس‌آباد، آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان مرزی پارس آباد مغان ، با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل ،فرماندار ، دادستان استان و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد.

علی علایی فرماندار پارس آباد مغان در این آیین ضمن تقدیر از زحمات سید عبدالله طباطبایی رییس سابق دادگستری، برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی با اشاره به همکاری و تعامل بسیار خوب با حوزه قضایی در منطقه، اظهار داشت: الحمدالله در دستگاه قضایی علاوه بر برقراری عدالت ، همراه و همگام با دولت کریمه جمهوری اسلامی در مقابل زور گویی های قدرتهای استکباری موضع گیری خوبی داشته باید قدرش را دانست.

در این مراسم از تلاشهای سید عبدالله طباطبایی رئیس سابق دادگستری پارس آباد تقدیر و حبیب اشرفی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان پارس آباد معارفه شد.

حبیب اشرفی، پیش از این رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی حقوقی مشگین شهر را بر عهده داشت و در سال ۹۷ نیز بعنوان یکی از قضات برگزیده دادگستری استان اردبیل تجلیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز گفت: در بحث حل اختلاف اراضی بین عشایر منطقه و کشت و صنعت مغان شاهد خبر خوشحال کننده ای در روزهای آینده خواهیم بود.

ناصر عتباتی تصریح کرد: در واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان صیانت از بیت المال و حقوق عامه اولویت اصلی دادگستری کل استان بوده و این روند به جد و کما فی سابق در حال انجام می باشد.

همچنین طی حکمی از سوی آیت الله رئیس ی،رئیس قوه قضاییه بلال مظفری به عنوان معاونت قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل منصوب گردید.

پیش از این مظفری سابقه رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد به مدت ۵سال دادستان شهرستان پارس آباد به مدت ۶سال رئیس دادگستری شهرستان بیله سوار به مدت ۲سال و قاضی تجدید نظر شعبه یک استان به مدت یک سال در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است بلال مظفری عنوان قاضی نمونه کشوری و استانی را نیز در کارنامه خود دارد.