اولویت دولت در زنجان،احیای واحدهای تولیدی غیرفعال اعلام شد


اولویت دولت در زنجان،احیای واحدهای تولیدی غیرفعال اعلام شد

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل شرکت سیم و کابل ابهر برگزار شد، افزود: در این راستا با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده، شرکت ابهر بافت و چینی هیس که از بزرگترین واحدهای صنعتی استان محسوب می شوند با جذب سرمایه گذار به عرصه تولید باز خواهند گشت.وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود آزمایشگاه های بسیار مجهز و پیشرفته در شرکت های سیم و کابل و رسا لوله پاسارگاد ابهر اشاره کرد و اظهار داشت: باید شرایط استفاده دانشگاه ها و دانشجویان استان از این مراکز کاربردی فراهم شود.
حقیقی درخصوص واحدهای تولیدی که محصولات ملی و استراتژیک تولید می کنند و خریدار عمده این محصولات نیز دولت است، گفت: برخی از این واحدها در وصول مطالبات خود از دولت دچار مشکل هستند که این موضوع از طریق مسئولان کشوری در دست پیگیری است.

وی افزود: در نیمه شهریورماه امسال مدیران عامل بانک‌های کشور به استان زنجان سفر خواهند کرد و صنعت گران می توانند مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون شرکت ابهر بافت، گفت: این شرکت با تغییر کاربری در زمینه صنعت فولاد و تولید ورق فولادی فعالیت خواهد کرد.
حقیقی خاطرنشان کرد: یکی از موانع فعالیت این شرکت مشکل زیست محیطی بود که با تعامل انجام شده این شرکت بدون بخش ذوب مجوز فعالیت از محیط زیست را دریافت می کند.
وی افزود: مشکل شرکت رسا لوله پاسارگاد که تولید کننده لوله فشار قوی برای صنعت آب کشور است نیز در ملاقات با وزیر نیرو و در سفر وزیر نیرو به استان مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، استاندار زنجان در سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر از شرکت در حال ساخت مهریس ۲، رسالوله پاسارگاد و سیم و کابل ابهر بازدید کرد.

گفتنی است با تدبیر استاندار زنجان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی، پیگیری و رفاه حال صنعتگران و تولید کنندگان در واحدهای تولیدی مورد نظر برگزار می شود که تاکنون به تصمیم های مناسب و راهگشا منجر شده است.

۹۵۵۶/۳۰۸۸

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)