عکس ؛ اتفاق بد برای باشگاه سابق جهانبخش


بخشی از سقف استادیوم خانگی باشگاه هلندی آ زد آلکمار دیروز شنبه به دلیل وزش باد شدید فرو ریخت اما در این لحظات استادیوم خالی بود و کسی در آن حضور نداشت. نوشته عکس ؛ اتفاق بد برای باشگاه سابق جهانبخش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ اتفاق بد برای باشگاه سابق جهانبخش

فرو ریختن سقف استادیوم آلکمار در باد شدید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۷
عکس ؛ اتفاق بد برای باشگاه سابق جهانبخش

بخشی از سقف استادیوم خانگی باشگاه هلندی آ زد آلکمار دیروز شنبه به دلیل وزش باد شدید فرو ریخت اما در این لحظات استادیوم خالی بود و کسی در آن حضور نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیروز شنبه بخشی از سقف استادیوم ای.اف‌ای.اس در هلند که متعلق به باشگاه آ زد آلکمار ، باشگاه سابق علیرضا جهانبخش است به دلیل وزش باد شدید فرو ریخت. در جریان این اتفاق استادیوم خالی بود و خوشبختانه کسی در آن حضور نداشت.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد یکی از سکوهای استادیوم آلکمار فرو رفته و سقف بالای این سکو بر روی آن فرو ریخته است. باشگاه آلکمار تایید کرد که در این حادثه هیچ فردی مصدوم نشده. در اطلاعیه صادر شده از طرف باشگاه تاکید شده که استادیوم در زمان حادثه خالی بوده است.

در اطلاعیه باشگاه آلکمار آمده:

” ما از این اتفاق شوکه شده ولی خوشحالیم که به هیچ کس آسیبی نرسیده است. ما در روزهای آینده با کمک متخصصین یک بررسی دقیق و کامل انجام خواهیم داد. بعد از انجام بررسی‌ها است که می‌توانیم اطلاعات بیشتری در این باره منتشر کنیم. اگر وضعیت استادیوم ایمن نباشد هیچ بازی‌ای در آن انجام نخواهد شد. به محض اینکه خبرهای بیشتری درباره بازی‌های آینده ما در دسترس باشد آن را با شما در میان خواهیم گذاشت”.

آلکمار طبق برنامه قرار است پنج‌شنبه آینده در رقابتهای انتخابی لیگ اروپا به مصاف ماریوپل برود و سه روز بعد از آن هم در لیگ هلند به مصاف گرونینگن خواهد رفت.

این باشگاه در اطلاعیه خود اعلام کرده با مسئولین مربوطه مذاکره کرده و سپس مکان جدید یا تاریخ جدید بازی‌های آینده خود را اعلام خواهد کرد.

عکس ؛ اتفاق بد برای باشگاه سابق جهانبخش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی