گروه بارامانت «هومرگ» را منتشر کرد


گروه بارامانت «هومرگ» را منتشر کرد

رسانه نوا – آلبوم موسیقی هومرگ از گروه بارامنت منتشر و روانه بازار موسیقی سراسر کشور شد. به گزارش رسانه نوا، آلبوم هومرگ اثری است از گروه بارامانت. این آلبوم شامل ده قطعه‌ بی‌کلام است که از سال 1390 همزمان با شکل‌گیری گروه تا کنون ساخته شده است. «تردید رعشه‌ایست بر تن هر آنچه که پایدار و قطعیست». بارامانت از این تفکر زاده شده است. غلط‌خوانی و...


رسانه نوا – آلبوم موسیقی هومرگ از گروه بارامنت منتشر و روانه بازار موسیقی سراسر کشور شد.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم هومرگ اثری است از گروه بارامانت. این آلبوم شامل ده قطعه‌ بی‌کلام است که از سال ۱۳۹۰ همزمان با شکل‌گیری گروه تا کنون ساخته شده است.

«تردید رعشه‌ایست بر تن هر آنچه که پایدار و قطعیست». بارامانت از این تفکر زاده شده است. غلط‌خوانی و بازخوانی‌ای تعمدی از کلمه ی بار-امانت که این بار، بار سنگین امانت را از دوش برداشته تا به قالبی تهی و بی‌وزن بدل شود.

گروه بارامانت، یک گروه چندرسانه‌ای موسیقی است که تا به امروز در شاخه‌های ویدئو آرت، پرفورمنس و ترکیب آنها با موسیقی راک به صورت رسمی در ایران و خارج از ایران فعالیت داشته است. در گروه بارامانت قطعات موسیقی به اسلوب و ساختارهای موسیقی راک محدود نشده و بعضاً در آنها از فواصل شرقی نیز استفاده شده است. بارامانت با تجربه‌گرایی، تعریفی متفاوت از ترکیب صدا و کنش ارائه می‌کند. به این گونه که مخاطبین را در روند اجراها با گروه همراه کرده و به چالش می‌کشد. از همین روست که در بارامانت نه تنها سازبندی و چینش نوازندگان که کنش و واکنش مخاطب در لحظه اجرا حائز اهمیت است و هم چنان که گفته شد، مخاطب همواره عنصری مکمل و خارج از قالب همیشگی خود در گروه بوده است.

آلبوم هومرگ توسط شرکت نوای نوبانگ جوان منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط