قدرت خرید بازنشستگان به یک‌سوم رسیده/ دوازده سال است منتظر اجرای قانونیم


قدرت خرید بازنشستگان به یک‌سوم رسیده/ دوازده سال است منتظر اجرای قانونیم
بازنشستگان کشوری در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه، خواستار اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری شدند.

به گزارش ایلنا، بازنشستگان کشوری در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه که به صورت الکترونیکی توسط آنها امضا شده، خواستار اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و ارتقای سطح معیشتی خود شدند.

در این نامه می‌خوانیم: «بازنشستگان امروز که تلاش و همکاری و از خود گذشتگی ایشان در ایام انقلاب و جنگ تحمیلی و دوران سازندگی در این مملکت بر کسی پوشیده نیست؛ از مشاهده بی عدالتی و تبعیض در ایام طولانی و تبعیضِ ناروای تحمیلی بر معیشت و درمان خود و خانواده در ایام بازنشستگی در رنج و فشارند و نزدیک به دوازده سال است که خواهان اجرای صحیح قانون مدیریت خدمات کشوری می‌باشند.

متاسفانه ظرف ۱۲ سال گذشته نص صریح این قانون و همچنین سایر احکام و مصوبات مجلس در برنامه‌های توسعه پنجم و ششم در خصوص همسان‌سازی و تعدیل بهینه حقوق بازنشستگان سنوات مختلف توسط دولت‌های نهم تا دوازدهم یا اجرا نشده و یا بصورت ناقص عملیاتی شده است که موجبات عدم احقاق حق این قشر فهیم را فراهم نموده است و بویژه با سه برابر شدن قیمت کالاها و خدمات در سال ۹۷ که به دلیل سیاست‌های ارزی و اقتصاد داخلی نادرست توسط دولت دوازدهم حادث شد و حقوق بازنشستگان عزیز مطابق این افزایش قیمت و تورم عمومی توسط دولت اصلاح نشد؛ قدرت خرید این قشر مظلوم و محروم حدود سه برابر کاسته شد که رنج و محنت بسیار زیادی بر این اقشار مستضعف و خانواده آنان توسط دولت تحمیل شده است. »

آنها در پایان نامه خواستار اجرای قانون و بهبود معیشت بازنشستگان شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه منابع انسانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !