معرفی کمپر ون شگفت‌انگیز سیتروئن جامپر بایکر سولوشن مولتی


معرفی کمپر ون شگفت‌انگیز سیتروئن جامپر بایکر سولوشن مولتی

سیتروئن جامپر بایکر سولوشن مولتی جدیدترین کمپر این برند فرانسوی است که می‌تواند شما و وسایلتان را به یک گردش اساسی ببرد. این خودروی جدید با داشتن توانایی کشیدن چیزهایی همچون یک ATV یا خودروی کارت کمک بیشتری به مالکان خود خواهد کرد. همانند مدل فعلی جامپر بایکر سولوشن، شما می‌توانید دو موتورسیکلت را نیز... The post معرفی کمپر ون شگفت‌انگیز...

سیتروئن جامپر بایکر سولوشن مولتی جدیدترین کمپر این برند فرانسوی است که می‌تواند شما و وسایلتان را به یک گردش اساسی ببرد. این خودروی جدید با داشتن توانایی کشیدن چیزهایی همچون یک ATV یا خودروی کارت کمک بیشتری به مالکان خود خواهد کرد. همانند مدل فعلی جامپر بایکر سولوشن، شما می‌توانید دو موتورسیکلت را نیز در بخش عقب خودرو جای دهید.

معرفی کمپر ون شگفت‌انگیز سیتروئن جامپر بایکر سولوشن مولتی
مدل مولتی از رمپ‌های جمع شدنی برای قرار دادن ATV در درون ون سود می‌برد. اگر این کار برای شما خیلی سخت باشد یک وینچ نیز می‌تواند ATV را به درون ون ببرد. همچنین نقاط محکمی برای بستن موتورسیکلت‌ها در کمپر ون سیتروئن در نظر گرفته شده بنابراین نگرانی از بابت تکان خوردن آن‌ها در زمان رانندگی وجود نخواهد داشت.


از جمله تجهیزات این ون می‌تواند به تخت خواب تاشو برای دو نفر اشاره کرد. همچنین یک فضای خواب دیگر برای دو نفر در زمان بالا رفتن سقف وجود دارد. آشپزخانه هم دارای اجاق، سینک و یخچال می‌باشد. چندین کابین دیواری برای قرار دادن وسایل همراه هم تدارک دیده شده است. زمانی که به دنبال استراحت در مکانی تفریحی باشید خواهید توانست از سایه بان خارجی سیتروئن استفاده کنید. یک بخاری دیزلی نیز باعث می‌شود کابین خودرو در شب‌ها گرم بماند.
احتمالاً مالکان این خودرو اکثر اوقات اقدام به کشیدن وسیله‌ی نقلیه‌ی تفریحی خود نخواهند کرد بنابراین صندلی عقب جداشدنی را می‌توان در زمان نیاز به فضای بیشتر نصب کرد.

معرفی کمپر ون شگفت‌انگیز سیتروئن جامپر بایکر سولوشن مولتی
قیمت سیتروئن جامپر بایکر سولوشن مولتی در آلمان از 51100 یورو آغاز می‌شود. از آنجایی که سیتروئن در بازار آمریکا حضور ندارد بنابراین انتظار نمی‌رود که این کمپر ون راهی به بازار این کشور بیابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما