توانمندسازی فرهنگی؛ لازمه رسیدن به دانشگاه اجتماع‌محور


توانمندسازی فرهنگی؛ لازمه رسیدن به دانشگاه اجتماع‌محور

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه از لازمه‌های رسیدن به دانشگاه اجتماع محور توانمندسازی فرهنگی دانشگاه در بخش‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان است، گفت: برنامه‌ریزی جامع و همه جانبه‌ای جهت ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

توانمندسازی فرهنگی؛ لازمه رسیدن به دانشگاه اجتماع‌محورعباس فنی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به اینکه از لازمه‌های رسیدن به دانشگاه اجتماع‌محور توانمندسازی فرهنگی دانشگاه در بخش‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان است، گفت: برنامه‌ریزی جامع و همه جانبه‌ای جهت ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

دبیر شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تأکید بر بکارگیری سبک مدیریتی پیامدگرا، افزود: در این سبک مدیریتی سعی خواهد شد در پی انجام چند اقدام و فعالیت مستمر فرهنگی و اجتماعی دستاورد مطلوب حاصل گردد.

دبیر کمیته ناظر بر فعالیت انجمن‌های علمی دانشگاه گفت: فعالیت‌های انجمن‌های علمی در واقع اعتباربخش فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی می‌باشد که در این راستا اقدام به ارتقای ارتباط با بخش‌های اجرایی استان، افزایش دوره‌های تخصصی، ارتقای سطح کیفی مسابقات تخصصی و ارتقای دوره‌های کارافرینی خواهد شد.

دبیر کمیته ناظر بر فعالیت تشکل‌های اسلامی دانشگاه با اشاره به این مهم که فعالیت تشکل‌های اسلامی دانشگاه به فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی ارزش می‌بخشد، ادامه داد: زمینه‌های لازم جهت برگزاری مستمر تریبون‌های آزاد دانشجویی، کرسی‌های آزاد اندیشی، سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی و مراسمات مذهبی برای دو نیمسال آتی فراهم خواهد شد.

رئیس کمیته ناظر بر فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه افزود: در بخش کانون‌های فرهنگی و هنری نیز اقدام به افزایش کمی و ارتقای کیفی دوره‌های مهارت ورزی، کلاس‌های آموزشی، افزایش تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری و برگزاری دوره‌های متنوع مهارتی هنری خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی در ادامه گفت: بخشی از دوره‌های مهارتی در خوابگاه‌های دانشجویی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته ناظر بر فعالیت نشریات دانشجویی دانشگاه ادامه داد: از رویکرد‌های مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی توسعه انتشار نشریات دانشجویی در حوزه‌های مختلف تخصصی است.

وی با اشاره به نقش موثر کارکنان و اساتید دانشگاه در توانمندسازی فرهنگی دانشگاه و حرکت به سمت دانشگاه مسئول ادامه داد: در بخش اساتید برگزاری سلسله دوره‌های ایمان و توانگری و در بخش کارکنان برگزاری دوره‌های رفتار سازمانی در حال برنامه ریزی می‌باشد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان