دستگیری نماینده پارلمان بحرین توسط آل خلیفه


دستگیری نماینده پارلمان بحرین توسط آل خلیفه

عسامه التمیمی نماینده سابق پارلمان بحرین به خاطر اعتراض به عملکرد مقامات ارشد آل خلیفه نسبت به دستگیری شیعیان بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از lualuatv، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در کشور بحرین نماینده سابق پارلمان این کشور را در حالی دستگیر کردند که پیش از این سازمان های بین المللی خواستار رسیدگی به جنایات این رژیم شده اند.

عسامه التمیمی نماینده سابق پارلمان بحرین به خاطر اعتراض به عملکرد مقامات ارشد آل خلیفه نسبت به دستگیری شیعیان بازداشت شد. این نماینده پارلمان یکی از اعضای شورای قانونگذاری کشور بحرین است.

ابتصام صائق فعال حقوق بشر بحرینی در گزارشی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد ضمن اعلام خبر دستگیری این نماینده پارلمان بحرینی خواستار نظارت سازمان های بین المللی بر اقدامات وحشیانه مقامات آل خلیفه شد.

به گزارش این فعال مدنی تقریباً تمام اعتراضات از سوی آل خلیفه سرکوب می شود. خانواده التمیمی می گویند نیروهای امنیتی بحرین شبانه به منزل وی حمله و او را به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

التمیمی در سال 2014 به خاطر اعتراض به اقدامات رژیم آل خلیفه علیه شیعیان این کشور از پارلمان این کشور اخراج شد. وی بارها از سوی آل خلیفه زندانی شده بود.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش