سهم 85 درصدی نیروی انسانی در تولید ثروت


سهم 85 درصدی نیروی انسانی در تولید ثروت

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از مهر  به گزارش خبرنگار مهر، طاهر موهبتی در مراسم اختتامیه نخستین رویداد هم اندیشی بیمه سلامت که امروز برگزار شد، گفت: استفاده از خلاقیت و توانایی کارکنان و کارمندان نقش مؤثری در پیشبرد اهداف سازمان ها دارد و سازوکار لازم برای استفاده...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از مهر

به گزارش خبرنگار مهر، طاهر موهبتی در مراسم اختتامیه نخستین رویداد هم اندیشی بیمه سلامت که امروز برگزار شد، گفت: استفاده از خلاقیت و توانایی کارکنان و کارمندان نقش مؤثری در پیشبرد اهداف سازمان ها دارد و سازوکار لازم برای استفاده از این ایده ها وجود دارد.

وی گفت: در این خصوص زمینه و فرایندی را طراحی می کنیم که تیم های استانی در مدیریت ما نقش داشته باشند و برای کسانی که پیشنهاددهنده هستند بیشتر از تشویق، اجرای ایده مهم است.

موهبتی با تأکید بر اینکه سازوکار استفاده از این ایده در بیمه سلامت وجود دارد، گفت: در مدیریت منابع بخش قابل توجهی از ایده ها و خلاقیت نیروی انسانی در نظر گرفته می شود و کمیته ای برای اجرایی شدن در شکل عملیاتی بروز و ظهور کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، در بخش مدیریت منابع و بیمه رایگان، پیشنهادات و نظرات خلاقانه و ایده پرداز نیروی انسانی توانسته ما را در این راه کمک کند و برنامه های ویژه ای را نیز اجرایی کرده ایم.

وی تأکید کرد: در بخش آی تی، حذف دفترچه و جایگزین کردن کارت هوشمند پیشنهادات خوب و زیادی به دست ما رسید که از آنها به بهترین صورت استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین منابع ملی هر کشوری است، گفت: در کشورهای توسعه یافته سهم نیروی انسانی در تولید ثروت بالای ۸۵ درصد است و خلاقیت و تفکر نیروی انسانی به افزایش بهره وری در سازمان ها کمک مؤثری کرده است و اگر در مدیریت از نظرات آنها استفاده کنیم، به طور حتم توفیقات بیشتری حاصل می شود.

کد خبر 4671999
سهم 85 درصدی نیروی انسانی در تولید ثروت مهناز قربانی مقانکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...