هدفون هوشمند جبرا (+فیلم/تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – برند جبرا را با هندزفری های بلوتوث باکیفیت آن می شناسیم. این برند اخیرا یک هدفون بلوتوثی هوشمند را نیز در کاتالوگ فروش خود قرار داده که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. الیت 85 اچ مجهز به فناوری حذف نویز بوده و 1 کیلوگرم وزن دارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود این محصول طراحی ساده و در عین حال بسیار زیبایی دارد. جبرا در...

مجله آنلاین موبنا – برند جبرا را با هندزفری های بلوتوث باکیفیت آن می شناسیم. این برند اخیرا یک هدفون بلوتوثی هوشمند را نیز در کاتالوگ فروش خود قرار داده که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

الیت 85 اچ مجهز به فناوری حذف نویز بوده و 1 کیلوگرم وزن دارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود این محصول طراحی ساده و در عین حال بسیار زیبایی دارد. جبرا در ساخت آن از درایورهای 40 میلیمتری استفاده شده است. اما هوشمند بودن هدفون به دلیل استفاده از فناوری خودکنترلی صدا در این محصول است که باتوجه به صدای محیط و تنظیماتی که در کاربر از قبل انجام داده میزان بلندی صدا را تنظیم می کند تا در صورت لزوم بتوانید صدای محیط را نیز دریافت کنید.

این محصول با دستیارهای صوتی مانند الکسا نیز هماهنگ است. باتری داخلی قابل شارژ آن تا 36 ساعت در وضعیت فعال قرار خواهد داشت. با 15 دقیقه شارژ تا 5 ساعت می توانید از پخش مداوم موسیقی لذت ببرید.

این محصول در صفحه آمازون 299.99 دلار قیمت دارد.

هدفون هوشمند جبرا (+فیلم/تصاویر)

هدفون هوشمند جبرا (+فیلم/تصاویر)

هدفون هوشمند جبرا (+فیلم/تصاویر)

هدفون هوشمند جبرا (+فیلم/تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام