سوخت مایع زمستانی خانوارهای فاقد گاز در بانه تامین می‌شود


سوخت مایع زمستانی خانوارهای فاقد گاز در بانه تامین می‌شود

اسماعیل محمدی عصر شنبه در جلسه کمیته سوخت شهرستان با اشاره به صعب العبور بودن راه برخی روستاها برای اجرای خطوط گاز اظهار داشت: برخی پیمانکاران هنگام گاز کشی از ادارات خدمات رسان در این خصوص استعلام نمی کنند و بدون هماهنگی اقدام به حفاری کرده و باعث ایجاد مشکلات پیش بینی نشده بویژه برای تردد وسایل نقلیه، مردم و احشام میشوند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۲۹ روستا و تا سال ۹۹ تمام روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار میشوند با تاکید بر ضرورت سوخت رسانی به روستاهای صعب العبور مرزی افزود: تردد فروشندگان نفت روستایی باید براساس دریافت حواله روز باشد چرا که حمل سوخت بدون حواله روز قاچاق محسوب می شود و نیروی انتظامی با متخلفان برخورد میکنند.

محمدی افزود: پیمانکارانی که در عرصه های طبیعی اقدام به حفاری برای انتقال خطوط گاز می کنند باید از قطع درختان جنگلی موجود در مسیر خودداری کرده و گاز کشی را در مسیرهایی انجام دهند که به منابع طبیعی آسیب نرساند.

۲۶۰۰ خانوار شهرستان بانه از سوخت مایع استفاده می کنند

رئیس شرکت فرآورده های نفتی شهرستان بانه نیز در این جلسه گفت: به ۴۰۰ خانوار شهری و ۲ هزار ۲۰۰ خانوار روستایی هر سال براساس نیاز سوخت رسانی میشود.

واحد بلالی افزود: سهمیه سوخت شهرستان بانه بر اساس الگوی مصرف سال‌های گذشته تعداد خانوار است و برای هر خانوار یک هزار تا ۲ هزار لیتر سهمیه در هر ماه تعیین شده است.

شیرکو خندانی رئیس شرکت گاز شهرستان بانه هم گفت: کسانی که اقدام به اشتراک پذیری گاز می کنند و نامشان در سامانه ثبت می شود به صورت اتوماتیک از چرخه دریافت سهمیه سوخت مایع حذف شده و شرکت فرواوردهای نفتی سوختی به آنها نمیدهد.

بیش از ۹۰ درصد روستاهای بانه از نعمت گاز برخوردار هستند.

شهرستان مرزی با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۶۹/۹۱۰۲

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند