خبرنگاران چهره زیبای استان کرمانشاه را به دنیا معرفی کنند


خبرنگاران چهره زیبای استان کرمانشاه را به دنیا معرفی کنند

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه خطاب به خبرنگاران گفت که بیایید هم قسم شویم و چهره زیبای استان کرمانشاه را نه تنها به ایران اسلامی بلکه به کل دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند عصر شنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه بخش مهمی از تاریخ معاصر ایران اسلامی در استان کرمانشاه رقم خورده است که وقایع عملیات مرصاد و حماسه آزادسازی پاوه از جمله آنهاست از همه خبرنگاران خواست که اخبار امیدبخش استان را با همت بیشتری منتشر کنند.
وی با تاکید بر این که خبرنگاران باید متخصص باشند و در حوزه تخصصی فعالیت کنند گفت: خبرنگار در نقل وقایع بی طرف است اما این نکته هم مهم است که تعهد در خدمت و احساس وظیفه نسبت به اجتماع نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار کرمانشاه در ادامه روند بازگشایی مرز خسروی را یکی از مطالبات اصلی استانداری از مرکز دانست و از رسانه های استان نیز خواست که برای تحقق این هدف پای کار بیایند.
بازوند با تشکر از فعالیت رسانه ها در انعکاس وقایع مربوط به زلزله افزود: اکنون نیازمند همراهی رسانه ها در روند بازسازی مناطق زلزله زده نیز هستیم زیرا هم اکنون در حوزه انعکاس دستاوردهای نظام و دولت در مناطق زلزله زده ضعف جدی داریم و تقریباً هیچ مسئول ارشدی نیست که نسبت به کاستی در انعکاس خدمات صورت گرفته در بازسازی مناطق زلزله‌زده به بنده انتقاد نکند.
وی همچنین با اشاره به توافق صورت گرفته با هلدینگ خلیج فارس برای احداث پالایشگاه اسلام آباد غرب گفت: حدود ۲ هزار میلیارد تومان گردش مالی در کشور داریم که ما می‌توانیم با رفع موانع مختلف بخش قابل توجهی از این سرمایه را وارد استان و طرح‌های مختلفی را فعال کنیم.
به اعتقاد بازوند حضور و تلاش رسانه ها سرعت توسعه استان را دو چندان می‌کند و ما نیز در استانداری برای پررنگ کردن حضور رسانه‌ها در این زمینه تلاش خود را خواهیم کرد.

۷۴۴۴/۳۰۳۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس