شمار فوتی‌های حج به 6نفر رسید/ 3 زائر به کشور بازگردانده شدند


شمار فوتی‌های حج به 6نفر رسید/ 3 زائر به کشور بازگردانده شدند

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از ایسنا  ، ستاد مکه مشخصات زائران فوت شده در جریان حج را به این شرح اعلام کرد: «فاطمه صغرا عباس‌زاد رفیع» 68 ساله از کاروان شماره 11032، «قدرت‌اله نجفی» 68 ساله از کاروان شماره 21018 و «سید بابا نادری» از کاروان شماره 30077...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از ایسنا

، ستاد مکه مشخصات زائران فوت شده در جریان حج را به این شرح اعلام کرد: «فاطمه صغرا عباس‌زاد رفیع» ۶۸ ساله از کاروان شماره ۱۱۰۳۲، «قدرت‌اله نجفی» ۶۸ ساله از کاروان شماره ۲۱۰۱۸ و «سید بابا نادری» از کاروان شماره ۳۰۰۷۷ در مکه مکرمه به دیار باقی شتافتند.

دو تن از رائران ایرانی به نام‌های قدرت‌اله نجفی و سیدبابا نادری در مسجدالحرام دعوت حق را لبیک گفتند.

پیشتر نیز «حسن طامهری» ۶۱ ساله از کاروان ۳۴۰۴۱ استان یزد، «اصغر مکتوبیان» ۵۶ ساله از کاروان ۱۳۳۲۱ اصفهان در مکه و «صاحبجان شاهی» ۵۷ ساله از کاروان ۳۹۰۱۳ شهرستان طبس خراسان جنوبی در مدینه‌النبی جان باختند.

پیرحسین کولیوند ـ ناظر پزشکی سازمان حج و زیارت در حج ۹۸ ـ نیز اعلام کرد: سه زائر کشورمان که به دلیل بیماری امکان انجام اعمال و مناسک حج را نداشتند برای ادامه درمان به کشور بازگردانده شدند.

به گفته او، این سه زائر در پی تصمیم و هماهنگی مرکز پزشکی حج، ستاد مکه مکرمه، هواپیمایی ایران‌ایر و بیمه ایران شب گذشته از طریق فرودگاه جده به تهران منتقل شدند و درفرودگاه مهرآباد تحویل نمایندگان شرکت بیمه ایران شدند.

وی افزود: این افراد شامل دو زن و یک مرد هستند که به علت نامطلوب بودن شرایط و نیاز به مراقبت‌ها و درمان ویژه به تهران منتقل شدند. این سه بیمار هم اکنون در بیمارستانی درتهران بستری شده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا