دفاع پپ گواردیولا از خرید بزرگش


پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل وستهام حاضر شد. نوشته دفاع پپ گواردیولا از خرید بزرگش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دفاع پپ گواردیولا از خرید بزرگش

گواردیولا: خرید رودری یکی از بهترین کارهای ما بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۱
دفاع پپ گواردیولا از خرید بزرگش

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل وستهام حاضر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر کار دشواری برای دفاع از عنوان خود دارد. پپ گواردیولا امروز اعلام کرد فصل بعد و بعد از جدایی ونسان کمپانی، داوید سیلوا کاپیتان تیمش خواهد بود و وی همچنین در مورد خریدهای تابستانی تیمش نیز توضیحاتی ارائه داد.

گواردیولا درباره کاپیتان فصل بعد گفت:

“داوید سیلوا کاپیتان ما خواهد بود و بعد از فرناندینیو، کوین دی بروین و سرخیو آگوئرو بازوبند را بر بازو خواهند بست. داوید سیلوا یک دهه است برای سیتی بازی می کند و او باشگاه و لیگ برتر را به خوبی می شناسد. داوید سیلوا باید خودش بوده و برای تیم تصمیم گیری کند. بازیکنان سیتی یکدیگر را می شناسند، همیشه در کنار هم می خندند و مشکلی وجود نخواهد داشت. داوید سیلوا یک کاپیتان خوب برای سیتی خواهد بود.”

گواردیولا درباره تمدید قرارداد گوندوغان گفت:

“من یک بار با او صحبت کرده و گفتم که اگر در سیتی بماند من خوشحال می شوم. یافتن بازیکنی مانند گوندوغان بسیار دشوار است و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که از او و باشگاه به خاطر تلاش برای حفظ این بازیکن برای چهار سال آینده تشکر می کنم.”

گواردیولا درباره خرید کانسلو و رودری گفت:

“قرار نیست کانسلو مقابل وستهام بازی کند زیرا تازه ۲ روز است در تمرینات سیتی شرکت کرده است. در مورد رودری نیز هر روز من بیشتر متقاعد می شوم که جذب او یکی از بهترین کارهایی است که ما در سالهای اخیر انجام داده ایم.”

رقابت برای پست دفاع راست:

“بدون کایل واکر بسیار دشوار بود. آمادگی بدنی واکر فراتر از حد طبیعی است اما ما به رقابت در ترکیب نیاز داریم. هم کایل واکر و هم کانسلو باید برای قرار گرفتن در ترکیب بجنگند. کانسلو می تواند در سمت چپ نیز بازی کند و این به سود ماست. بازیکنی که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد شانس بیشتری برای بازی کردن دارد.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان