اجرای طرح روانشناسان و مشاوران حرم قدس رضوی(ع) با همت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ج.ا.ا


اجرای طرح روانشناسان و مشاوران حرم قدس رضوی(ع) با همت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ج.ا.ا

دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ج.ا.ا ، امروز به اتفاق دکتر حسین اسکندری نماینده وزیر علوم تحقیقات و فناوری در شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در دومین سفر خود در یک ماه گذشته به استان خراسان رضوی، وارد مشهد مقدس شده و مورد استقبال مسئولین مرکز جامع مشاوره رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی قرار گرفت. در این سفر...

دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ج.ا.ا ، امروز به اتفاق دکتر حسین اسکندری نماینده وزیر علوم تحقیقات و فناوری در شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در دومین سفر خود در یک ماه گذشته به استان خراسان رضوی، وارد مشهد مقدس شده و مورد استقبال مسئولین مرکز جامع مشاوره رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی قرار گرفت.

در این سفر یک روزه قرار است از طرح روانشناسان و مشاوران خادم حرم رضوی با همکاری تولیت آستان قدس رضوی رونمایی شده و افتتاح و فعال سازی شبکه مشاوران و روانشناسان رضوی، در دستور کار قرار گیرد.

رونمایی از اولین طرح وقف علمی – مشاوره ای و شرکت در نشست خبری و حضور در پنل علمی تخصصی چالش های مشاوره پیش از ازدواج جزو برنامه های بازدید یک روزه ریاست سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از شهر مشهد مقدس است.

منبع: روانشناسی نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است