بیش از 600 نفر از مردم زلزله زده ثلاث باباجانی از خدمات دندانپزشکی بهره مند شدند


بیش از 600 نفر از مردم زلزله زده ثلاث باباجانی از خدمات دندانپزشکی بهره مند شدند

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیش از 600 نفر از اهالی مناطق زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمانشاه روز شنبه به نقل از فرزین معتمدی اعلام کرد: ۴۲ نفر از دندانپزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان اصفهان در قالب کاروان سلامت با هدف رسیدگی به وضعیت بهداشت، سلامت و درمان مردم شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی به این منطقه اعزام شدند.
وی با اشاره به بهره مندی بیش از ۶۰۰ نفر از اهالی شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی از خدمات دندانپزشکی این کاروان افزود: طی سه روز خدمات تخصصی دندانپزشکی شامل کشیدن دندان، پرکردن دندان، جرم گیری و ترمیم به مراجعه کنندگان ارائه شده است.
معتمدی در ادامه افزود : با وجود گذشت ۲ سال از زلزله مهیب آبان ماه ۹۶ همچنان جمعیت هلال احمر با توجه به رسالت و اهداف انساندوستانه خود، در کنار مردم شریف مناطق زلزله زده استان خواهد بود.
زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ نفر مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل