رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی!


رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی!

رسانه نوا – اولین کنسرت آلبوم زندگی کن در تهران شانزدهم مرداد ماه به میزبانی تالار وزارت کشور برگزار شد. به گزارش رسانه نوا، لحظاتی قبل از حضور ارکستر روی صحنه، تیزر ویدئو کلیپ قطعه «طهران» جدیدترین تک آهنگ آقای مشکی پوش نمایش داده شد. خواننده محبوب و با سابقه موسیقی پاپ که طی روزهای گذشته برای لین قطعه فراخوان چالش اینستاگرامی موسوم به«چالش...


رسانه نوا – اولین کنسرت آلبوم زندگی کن در تهران شانزدهم مرداد ماه به میزبانی تالار وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، لحظاتی قبل از حضور ارکستر روی صحنه، تیزر ویدئو کلیپ قطعه «طهران» جدیدترین تک آهنگ آقای مشکی پوش نمایش داده شد.

خواننده محبوب و با سابقه موسیقی پاپ که طی روزهای گذشته برای لین قطعه فراخوان چالش اینستاگرامی موسوم به«چالش طهران» و با حضور هنرمندان مشهور برگزار کرد که مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

ارکستر مشکی پوشان که با تغییرات اعضا نسبت به اجراهای قبلی همراه بود با نواختن قطعه نوستالژی ” داشتم فراموشت میکردم ” زمینه سازی حضور با شکوه آقای مشکی پوش روی صحنه را فراهم کردند.

رضا صادقی با اجرای قطعه جدید و هنوز منتشر نشده ” شهر آشوب ” یکی از سورپرایزهای ویژه این کنسرت را برای طرفداران رقم زد.

وی تاریخ انتشار این قطعه همراه با موزیک ویدئو را تا اواخر مرداد اعلام کرد.

خواننده آلبوم زندگی کن با اشاره به بازخوردهای مثبتی که از انتشار آلبوم جدیدش دریافت کرده ضمن تقدیر و تشکر از موسسه آراد، یادآور نقش تاثیرگذار میلاد ماهان راد مدیریت جوان و باهوش این مجموعه برای تبلیغات و پخش گسترده آلبوم در تمام کشور شد.

این خواننده افزود : طبق جلساتی که با آقای ماهان راد داشتیم به این نتیجه رسیدیم مردم سرزمینمان بیش از هرچیزی به یک امید برای درست زندگی کردن احتیاج دارند و از تمام دوستانم در موسسه آراد تشکر میکنم که این واژه «زندگی کن» را به یک عنوان تبدیل کردند.

رضا صادقی که رهبری ارکستر خود را برعهده داشت قطعات «عشق من تویی»، «زندگی کن»، «هست یا نیستر، «راحت رفت»، «هنوز عاشقتم»، «بغض و باروت» ، «تلافی» از آلبوم جدیدش را برای اولین بار در تهران برگزید.

همخوانی خوب مردم در اکثر قطعات نشان دهنده محبوبیت آلبوم زندگی کن را در همین زمان کوتاه از انتشارش نشان داد.

اواسط کنسرت در حالی که مرد جنوبی موسیقی پاپ آماده اجرای قطعه بعدی بود، نوازندگان ارکستر مشکی پوشان با نواختن قطعه «تولدت مبارک» و درج پیام های تبریک تولد روی مانیتورهای سالن، پیشاپیش چهلمین زادروز وی را تبریک گفتند.

صادقی هیجان زده در بین تشویق های مکرر طرفدارانش با لب خندان از زحمات عوامل اجرا برای تدارک این جشن و مهر مردمی که در این دو دهه همراهیش کردند قدردانی کرد و گفت : خوشحالم در چهل سالگی به باور و جهان بینی ویژه ای رسیدم که آرزو میکنم هرتولد مثل چهل سالگی ام باشد.

«نفس» ، «گمونم» ، «احساس رویایی» ، «شونه به شونه»، «میخوامت»، «یعنی درد» سایر قطعات اجرا شده کنسرت تابستانی مشکی پوشان را تشکیل دادند.

خواننده قطعه مشهور «مشکی رنگ عشقه» که در ٢٠ امین سال فعالیت هنری‌اش در سالن بزرگ همایش‌های وزارت کشور به روی صحنه رفته بود با گفتن جمله «به افتخار آن‌هایی که امضاء دو دهه ای من را پذیرفتند و هنوز هم میگویند «مشکی رنگ عشقه‌‌» این قطعه خاطره انگیز و محبوب را خواند
خواننده آلبوم یعنی درد که همواره در بیان مسائل اجتماعی پیش‌قدم است با بیان جمله “درد را از طرف بخوانی درد است” و با هنرنمایی مسعود همایونی قطعه اجتماعی «یعنی درد» را با تنظیمی متفاوت اجرا کرد.

اواخر کنسرت و در پی درخواست های مکرر مردم قطعه پرطرفدار “همه اونروزا” با هنرنمایی فاضل پیش نوازنده گیتار الکتریک و وحید شهسواری نوازنده کیبورد اجرا شد که مورد استقبال و همخوانی تمام سالن با این اثر شد.

مجتبی ابوالقاسم پور (پیانو و کیبورد)، وحید شهسواری (کیبورد)، فاضل پیش (گیتار الکتریک)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، حسن عیدیان (گیتار باس)، مسعود نوروزی(ویولن)، سیاوش ولی پور (قیچک و کمانچه)، اشکان رهبر (سه تار)، مرسل وطنی (ساکسوفون)، رضا آذرنجات (ترومپت)، عرشیا والی (ترومپت)، رامین براتی (ترومبون)، سعید صارمی (پرکاشن) و بهزاد اشاری (درامز) به رهبری رضا صادقی نوازندگان ارکستر مشکی پوشان را تشکیل دادند.

خانواده رضا صادقی، مریم مومن، سپیده خداوردی، مهرناز افلاکیان، مهرداد احمدزاده، مونا کرمی، کوروش زارعی و نیلوفر منصوری مهمان های ویژه این کنسرت بودند.

رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی! رونمایی از دو قطعه جدید در کنسرت 40 سالگی رضا صادقی!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن