دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرام


دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرام

مجله آنلاین موبنا – اگر دوست دارید شما هم مثل سلبریتی ها استوری های قشنگ تری درست کنید و با فالوئرهای خود به اشتراک بگذارید می توانید ظرف کمتر از 1 دقیقه با برنامه هایی که در ادامه این مقاله اندرویدزوم به شما معرفی می کنیم، قالب استوری منحصر به فرد خود را درست کنید. نرم افزارهای شخصی سازی قالب استوری اینستاگرام 1.Unfold Unfold Unfold یکی از...

مجله آنلاین موبنا – اگر دوست دارید شما هم مثل سلبریتی ها استوری های قشنگ تری درست کنید و با فالوئرهای خود به اشتراک بگذارید می توانید ظرف کمتر از 1 دقیقه با برنامه هایی که در ادامه این مقاله اندرویدزوم به شما معرفی می کنیم، قالب استوری منحصر به فرد خود را درست کنید.

نرم افزارهای شخصی سازی قالب استوری اینستاگرام

1.Unfold

دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرامUnfold

دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرام

Unfold یکی از شناخته شده ترین برنامه ها برای قالب استوری اینساگرام می باشد. رابط کاربری جذاب و کاربرپسندی دارد و به راحتی با آن می توانید قالب مخصوص خود را درست کنید.

در صفحه اصلی برنامه به صفحه آلبوم، دسترسی دارید. شما می توانید روی چند استوری به طور همزمان کار کنید و در آلبوم های جداگانه در صفحه اصلی آنها را ببینید.

استوری هایی که با Unfold درست می کنید می توانند به شکل یک داستان برای قرار گرفتن پشت سر هم در پیج تان در برنامه مرتب شوند و هر موقع به آنها نیاز داشتید کافیست آلبوم همان مجموعه استوری را باز کنید.

قاب های مختلفی برای درست کردن کلاژ (چینش چند عکس در یک قاب به روش های مختلف) در اختیار دارید همچنین می توانید برای هر فریم متن با رنگ دلخواه قرار دهید.

2.Spark Post

دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرامSpark Post

دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرام

Spark Post محصول شرکت معروف ادوبی خالق فوتوشاپ می باشد. شروع به کار با برنامه بسیار ساده بوده و عملکرد همه چیز کاملا گویاست. با این وجود شاید استفاده از برخی امکانات این برنامه برای عده ای دشوار باشد.

لیست بزرگی از انواع قالب استوری در بخش تنظیمات ویرایشی برنامه در دسترس قرار دارند که می توانید بین آنها به سلیقه خود تم پلیت انتخاب کنید.

در صفحه اصلی برنامه Spark Post تعدادی قالب، در دسته بندی های مختلفی مثل، سبک زندگی، مسافرت، غذا و… دیده می شود. برای استفاده از این قالب ها کافیست روی آنها کلیک کرده و گزینه remix this template را لمس کنید.

امکانات دیگر برنامه شامل طراحی، پالت، ابعاد، افکت و… می شود که با استفاده از همه این ها می توانید استوری خود را تولید کرده و در نهایت در گوشی ذخیره نموده یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

3.Animoto

Animoto

دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرام

Animoto همانطور که از اسمش پیداست، قالب های متحرکی برای استوری به کاربر می دهد. این برنامه هم برای کسانی که استفاده شخصی از اینستاگرام می کنند کاربرد دارد، هم برای کسانی که دیجیتال مارکتینگ حرفه ای انجام می دهند.

تم پلیت هایی مثل آماده سازی نهار، بلاگ فشن، بلاگ اجتماعی و… قابل برگزیدن هستند. این قالب ها اکثر طوری طراحی شده اند که اگر خواستید بتوانید از آنها به عنوان یک تیزر تبلیغاتی استفاده کنید.

قابلیت بعدی Animoto اضافه کردن موسیقی متن به استوری می باشد که از بین کلیکسیون متنوع موزیک داخل خود برنامه می توانید برای زمینه استوری خود صدا قرار دهید.

4.StoryArt

دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرامStoryArt

دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرام

StoryArt طیف گسترده ای از قالب ها و انیمیشن ها را دارد که البته در نسخه رایگان تعداد کمی از آنها قابل دسترسی می باشند. شما می توانید برای هر صفحه از استوری خود طراحی منحصر به فردی با این برنامه انجام دهید. از ساخت کلاژ به شکل های مختلف گرفته تا قالب های متنی که می توانند ظاهر استوری را جذاب تر کنند در StoryArt می توانند استفاده شوند.

شما همچنین می توانید به طور جداگانه عکسی در این نرم افزار درست کنید که از آن به عنوان کاور اصلی استوری هایی که درست می کنید، استفاده نمایید.

5.Canva

دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرامCanva

دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرام

Canva نرم افزاری چندمنظوره می باشد که به جز اینستاگرام می تواند برای شبکه های اجتماعی دیگری مثل فیس بوک، یوتیوب و… نیز محتوا بسازد.

کانوا به طور کلی همه نوع پستی می تواند درست کند. کلاژ، دعوت نامه و کارت ویزیت از جمله این هاست. برای درست کردن یک استوری برای اینستاگرام برنامه Canva را باز کنید، تم پلیت مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس المان هایی را که می خواهید در آن جا به جا کنید و به سلیقه خودتان آن را شخصی سازی نمایید.

به جای این کار می توانید یک قالب خالی درست کنید و از صفر هر چیزی دوست داشتید درون آن قرار دهید تا قالب استوری منحصر به فرد خود را تولید کنید.

6.PicPlayPost

دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرامPicPlayPost

دانلود 7 برنامه برای قالب استوری اینستاگرام

یک شرکت سازنده ویدیو برای موبایل، برنامه PicPlayPost را ساخته است. بنابراین همان طور که احتمال حدس زده اید با این برنامه می توانید برای استوری اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی خود ویدیو درست کرده و در آنها به اشتراک بگذارید.

به این ترتیب عملا با یک ویرایشگر فیلم طرف هستید که با آن می توان متن، استیکر و فیلترهای مختلفی را به ویدیو اضافه نمود. امکان ضبط ویدیو و اضافه کردن صدا به برنامه، بریدن کلیپ ها و… از دیگر قابلیت های برنامه PicPlayPost هستند.

شما می توانید یک پروژه نیمه تمام را ذخیره کنید تا بعدا هر وقت خواستید از همان جایی که رهایش کرده بودید به کار ادامه دهید. در نهایت فایل خروجی برنامه امکان ذخیره سازی در گوشی و به اشتراک گذاری مستقیم در شبکه های اجتماعی را دارد.

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر