مسلمانان آمریکا برای اولین بار نماز عید قربان را در استادیوم بزرگ نیوجرسی اقامه می کنند+ عکس


مسلمانان آمریکا برای اولین بار نماز عید قربان را در استادیوم بزرگ نیوجرسی اقامه می کنند+ عکس

شفقنا- مدیریت استادیوم بزرگ «جیانت»)(متلایف) در ایالت نیوجرسی آمریکا با درخواست مسلمانان این منطقه برای اقامه نماز عید سعید قربان در این ورزشگاه موافقت کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از القدس العربی، ورزشگاه جیانت که  اخیرا به «ورزشگاه متلایف» تغییر نام داده، ورزشگاه بزرگی در شهر رادرفورد شرقی واقع در ایالت نیوجرسی آمریکاست که ظرفیت 82500...

مسلمانان آمریکا برای اولین بار نماز عید قربان را در استادیوم بزرگ نیوجرسی اقامه می کنند+ عکسورزشگاه متلایف

شفقنا- مدیریت استادیوم بزرگ «جیانت»)(متلایف) در ایالت نیوجرسی آمریکا با درخواست مسلمانان این منطقه برای اقامه نماز عید سعید قربان در این ورزشگاه موافقت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از القدس العربی، ورزشگاه جیانت که اخیرا به «ورزشگاه متلایف» تغییر نام داده، ورزشگاه بزرگی در شهر رادرفورد شرقی واقع در ایالت نیوجرسی آمریکاست که ظرفیت ۸۲۵۰۰ تماشاگر را دارد و مسابقات قهرمانی فوتبال آمریکا در آن برگزار می شود.

شیخ محمد قطنانی امام مسجد منطقه پاسائیک بزرگترین مسجد شمال نیوجرسی در این باره به القدس العربی گفت: کمیته مأمور برگزاری نماز عید قربان پس از گفتگو با مدیریت این ورزشگاه، برای اولین بار به چنین توافقی دست یافت.

شیخ قطنانی اظهار کرد: حدود ۴۰ مسجد واقع در شمال نیوجرسی و برخی از مساجد منطقه نیویورک موافقت کرده اند که روز یکشنبه درهای خود را بسته و از نمازگزاران بخواهند در نماز عید سعید قربان که در ورزشگاه جیانت برگزار می شود، شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود تعداد نمازگزاران به ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر برسد، افزود: هدف ما از چنین اقدامی انتقال دو پیام است: اول اینکه دوست داریم بر وحدت اقلیت مسلمانان آمریکا تاکید کنیم و دوم اینکه می خواهیم ثابت کنیم که اقلیت عربی و اسلامی آمریکا به پدیده تنوع گرایی در جامعه آمریکا احترام می گذارند.

وی درباره تدابیر امنیتی برای برگزاری نماز عید سعید قربان در ورزشگاه نیوجرسی گفت: علاوه بر سرویس های امنیتی آمریکا، مدیریت استادیوم اقدام به استقرار نیروهای ویژه خود در همه ورودی های این ورزشگاه خواهد کرد و علاوه بر این عده ای نیزاز میان مسلمانان برای تامین امنیت نمازگزاران داوطلب می شوند.

از سوی دیگر «شیخ محمد موسی» امام جماعت مسجد نورت بیرگن در یونیون سیتی هم در گفتگو با القدس العربی گفت: قرار است برخی از مردم مناطق شمال نیوجرسی برای تبریک عید قربان به ورزشگاه بیایند که مهمترین آنها «ویل مورفی» فرماندار نیوجرسی است.

خبر را در القدس العربی ببینید

مسلمانان آمریکا برای اولین بار نماز عید قربان را در استادیوم بزرگ نیوجرسی اقامه می کنند+ عکسورزشگاه متلایف
مسلمانان آمریکا برای اولین بار نماز عید قربان را در استادیوم بزرگ نیوجرسی اقامه می کنند+ عکسورزشگاه بزرگ متلایف نیوجرسی

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)