ساخت یک باب منزل مسکونی در روستای نگارخاتون


ساخت یک باب منزل مسکونی در روستای نگارخاتون

گروه اجتماعی ــ به همت گروه جهادی شهیدان ربانی شهرستان فامنین یک باب منزل‌ مسکونی در روستای نگارخاتون در قالب طرح جهاد همبستگی ملی در حال ساخت است.

ساخت یک باب منزل مسکونی در روستای نگارخاتونیوسف ربانی، مسئول گروه جهادی شهیدان ربانی شهرستان فامنین در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: جهادگران گروه جهادی شهیدان ربانی هم اکنون در حال ساخت یک باب منزل مسکونی در روستای نگارخاتون فامنین در قالب طرح جهاد همبستگی ملی هستند.

وی بیان کرد: این منزل متعلق به یک خانم سالمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است که در بارندگی‌های ابتدای سال دچار آسیب شده بود.

ربانی در ادامه با اشاره به مشارکت 10 نفر از جهادگران در ساخت این منزل مسکونی گفت: خوشبختانه شاهد مشارکت خوب مردم روستای نگارخاتون در ساخت این منزل مسکونی هستیم، به‌گونه‌ای که علاوه بر حضور بسیجیان پایگاه امام حسن(ع) در این کار خداپسندانه، شاهد مشارکت روستاییان در قالب اهدای کمک‌های نقدی نیز هستیم.

مسئول گروه جهادی شهیدان ربانی شهرستان فامنین با اشاره به اهداف این طرح جهادی بیان کرد: خداوند به ما لطف کرده و تن سالمی داده است و این وظیفه ماست که به دیگران که نیازمند به یاری هستند کمک‌رسانی کنیم. از طرفی هم این خانم مسن که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم م‌ کند، هم روستایی ما است و بچه‌های روستا نسبت به این موضوع تعصب دارند.

ربانی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت مردم، جهادگران و خیرین بتوانیم تا قبل از پایان فصل تابستان، کار ساخت این منزل را به صورت کامل به اتمام برسانیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان