نشست توجیهی بانوان مبلغه در رباط کریم


نشست توجیهی بانوان مبلغه در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم با همکاری حوزه علمیه خواهران، نشست توجیهی آموزشی بانوان مبلغه را ویژه دهه امامت و ولایت برگزار کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست توجیهی آموزشی بانوان مبلغه، از سوی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم با همکاری حوزه علمیه خواهران و با محوریت دهه ولایت و امامت با حضور خواهران مبلغه و سنتی در سالن اجتماعات حوزه علمیه پنج‌شنبه، 17 مرداد برگزار شد.
در این نشست، حجت‌الاسلام ناصر حیدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، بیان کرد: با آغاز دهه ولایت وظایف مبلغین بسیار سنگین‌تر خواهد بود و مبلغات باید از فرصت‌های پیش رو بیشترین بهره را برای دعوت مردم و جذب جوانان به آموزه‌های دینی ببرند و با به‌روز کردن اطلاعات خود و مطالعه بسیار و پرهیز از بدعت و دروغ در مجالس زمینه هدایت مخاطبین را فراهم سازند.
وی، فرصت‌های پیش رو را زمانی مغتنم برای جذب جوانان به تحصیل در حوزه‌های علمیه دانست و ابراز کرد: هرچه حوزه‌های علمیه با شکوه‌تر باشد، پایه‌های دین محکم‌تر خواهد بود و مبلغان می‌توانند با بیان ویژگی‌ها و مزایای تحصیل در حوزه، جوانان را به این امر ترغیب کنند و کمک حال مدارس علمیه باشند.
در ادامه، واحد آموزش حوزه علمیه ضمن پخش کلیپی از مدرسه و فعالیت‌های طلاب، تراکت‌ها و بنرهای پذیرش را در اختیار مبلغات قرار داد تا در اماکن عمومی، مساجد و مراکز قرآنی نصب و توزیع کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول