اجرای طرح فراغت مهدوی در کانون‌های مساجد تهران/اعزام شرکت‌کنندگان برتر برای تبلیغ


اجرای طرح فراغت مهدوی در کانون‌های مساجد تهران/اعزام شرکت‌کنندگان برتر برای تبلیغ

حجت‌الاسلام قدیریان از اجرای دوره‌های آموزش مهدویت در کانون‌های برتر مساجد استان تهران خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان ممتاز این دوره‌ها برای طرح مباحث مهدوی در کانون‌ها، تکایا، مساجد و هیئت‌ها اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام«غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای طرح های مهدوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد در اوقات فراغت تابستان خبر داد و اظهار کرد: طبق تفاهم نامه ای که با بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران به امضا رسید، مقرر شد 22 کانون فرهنگی هنری مساجد برتر در مناطقه ۲۲ گانه تهران اقدام به برگزاری اوقات فراغت تابستانه مهدوی با محوریت طرح «بلاغ» کنند.

مدیر ستادهماهنگی کانون های مساجد استان تهران با بیان اینکه مرحله مقدماتی این دوره آموزشی از 15 تیر آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، تصریح کرد: براساس این طرح بنا شد، در مرحله مقدماتی یک استاد مباحث مقدماتی در موضوع مهدویت را به کودکان و نوجوانان ارایه کند و شرکت کنندگان پس از گذراندن این مرحله به مراحل متوسطه و تکمیلی که در فصل های پاییز و زمستان برگزار می شود، راه یابند.

حجت الاسلام قدیریان اضافه کرد: بعد از گذرندان این سه مرحله، شرکت کنندگان برتر به عنوان استاد مباحث مهدوی به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان معرفی شده و می توانند به اجرای برنامه های مهدوی بپردازند.

وی ادامه داد: محتواهای آموزشی ارایه شده در دوره ها با یکدیگر تفاوت دارند، به این معنا که در دوره اول(مقدماتی) طرح با ساعت کمتر و محتوای آسانتر بیان می شود. در مرحله متوسطه محتوای آموزشی ارایه، منابع و کتب مهدوی به شرکت کنندگان معرفی می شود و در مرحله تکمیلی هم علاوه بر کتاب شناسی مهدوی و ارایه منابع مرتبط به مخاطبان دوره، سیر مطالعاتی در زمینه حضرت مهدویت برگزار می شود.

قدیریان تاکید کرد: علاوه بر این، شرکت کنندگان در کلاس در قالب کنفرانس اقدام به ارائه مطالب ارایه شده در زمینه مهدویت می کنند و تبحر و تخصص لازم را برای ارایه مباحث مهدویت در کانون های فرهنگی هنری، مساجد، تکایا و مدارس و مراکز مذهبی کسب می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران با اشاره به اینکه محتواهای ارایه شده به شرکت کنندگان در این دوره، از سوی بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران ارایه می شود، خاطرنشان کرد: استادان این دوره ها از کارشناسان بنیاد مهدی موعود(عج) هستند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک