عمل همراه با عقل، بصیرت، تقوا و اطاعت ارزش بیشتری دارد


عمل همراه با عقل، بصیرت، تقوا و اطاعت ارزش بیشتری دارد

تولیت آستان عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان‌اینکه عمل همراه با عقل، بصیرت، تقوا، ورع و اطاعت ارزش بیشتری دارد، گفت: هر کس ادعای همراهی با قرآن و پیامبر(ص) را دارد امتحان خواهد شد، کما اینکه گذشتگان نیز آزمایش شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، آیت‌الله «محمدی ری‌شهری» در دیدار و خوش‌آمدگویی به جمعی از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس سپاه استان قزوین که روز گذشته (دوشنبه، ۷ مرداد) به زیارت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تشرف یافته بودند، گفت: خادمان آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه که زمینه‌ساز حکومت جهانی اسلام هستند، سعی کنند در این مسیر ثابت قدم بمانند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه بر اساس آیات و روایات الهی، امتحان و آزمون سنت خداوند برای انسان‌سازی است، تصریح کرد:‌ طبق فرمایش الهی در قرآن کریم هر کس ادعای همراهی با قرآن و پیامبر(ص) را دارد امتحان خواهد شد، کما اینکه گذشتگان نیز آزمایش شدند. به تعبیر دیگر هدف از مرگ و زندگی تربیت انسان‌های شایسته و انجام بهترین اعمال است.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با استناد به روایتی از پیامبر(ص) درباره بهترین عمل انسان در آزمون الهی، اظهار کرد:‌ عمل همراه با عقل، بصیرت، تقوا، ورع و اطاعت ارزش بیشتری دارد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به فرار تاریخی بنی‌صدر از کشور، بیان کرد: رای مردم در انتخابات به بنی‌صدر نبود بلکه به امام راحل و آرمان‌های انقلاب بود و زمانی که بنی‌صدر از انقلاب رویگردان شد با لباس زنانه از ایران فرار کرد.

آیت الله محمدی ری شهری با بیان اینکه مردم کشورمان همواره از آزمون‌های الهی سربلند خارج شدند، ابراز کرد: مردم در زمان قائم مقامی رهبر معظم انقلاب و پس از آن بحران‌های فراوانی را پشت سر گذاشتند اما فشار مستکبران عالم همچون آمریکا و اسرائیل سبب جدایی مردم از رهبرشان نمی‌شوند زیرا آنان دارای بصیرت هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با استناد به روایتی از امام سجاد(ع) تاکید کرد:‌ در زمان غیبت، منتظران واقعی ظهور دارای بصیرت، عقل و معرفت بوده و از بهترین‌های روزگار خود هستند، بنابر فرمایش رسول خدا(ص) آنان پنجاه‌ برابر اصحاب حضرت ارزش دارند زیرا در مقابل هر نوع فشار و خطری ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که همچون سابق مردم در کنار رهبر معظم انقلاب از همه امتحانات سربلند بیرون آمده زمینه‌ساز حکومت جهانی اسلام به رهبری حضرت ولیعصر(عج) باشند، بصیرت مردم سبب ترس دشمن از آنان است باید در انتخابات پیش رو نیز کسانی را انتخاب کنند که دارای بصیرت بوده و در خطوط اصلی انقلاب و اسلام قرار داشته باشند.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات