خبرنگاران در رفتار از سیره شهید «صارمی» تاسی بگیرند


خبرنگاران در رفتار از سیره شهید «صارمی» تاسی بگیرند

آیت الله دژکام‌ گفت: اینکه روز خبرنگار در روز شهادت یک شهید خبرنگار (شهید «محمود صارمی»)، اسم گذاری شده است، به این معنی است که رفتار و سیره عملی آن شهید الگوی اصحاب رسانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (چهارشنبه 16 مرداد) در نشست خبری روز خبرنگار، گفت: اینکه روز خبرنگار در روز شهادت یک شهید خبرنگار (شهید «محمود صارمی»)، اسم گذاری شده است، به این معنی است که رفتار و سیره عملی آن شهید الگوی اصحاب رسانه باشد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه شهیدان به ما ایثار و گذشت را یاد می دهند، اظهارداشت: در بیانیه «کام دوم» هم بر زنده شدن بحث ایثار تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه در این 300 سال اخیر کشور از عرصه تمدن عقب ماندیم، اضافه کرد: در این مدت زمان برخی موارد در فرهنگ ما نهادینه شده است که باید از فرهنگ بزدائیم.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگی ترین محیط ها شاهد هستیم که گذشت نمی کنند، اظهارداشت: این نشان از توسعه نایافتگی فرهنگی و اجتماعی دارد و بایستی به مرحله ای برسیم که اگر نوبت به مثلا سخنرانی ما نشد، جلسه را بهم نریزیم.

آیت الله دژکام افزود: توسعه یافتگی که در ابعاد مختلف می خواهد ایجاد شود و باید توسعه یافتگی در رسانه ها هم شکل گیرد و همه ما نیاز داریم این تحول را در جامعه رخ دهد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در