بسته ویژه همراه اول به مناسبت 25 ساله شدن


بسته ویژه همراه اول به مناسبت 25 ساله شدن

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با فرارسیدن سالروز عرضه نخستین سیم کارت در کشور و کسب ربع قرن تجربه اپراتوری تلفن همراه، همراه اول بسته دیتا با قیمت ویژه به مشترکانش ارائه می کند. شرکت ارتباطات سیار ایران به مناسبت 25 سالگی خود، بسته اینترنت با ویژگی های جذاب ارائه کرده که تمامی مشترکان...

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با فرارسیدن سالروز عرضه نخستین سیم کارت در کشور و کسب ربع قرن تجربه اپراتوری تلفن همراه، همراه اول بسته دیتا با قیمت ویژه به مشترکانش ارائه می کند.

شرکت ارتباطات سیار ایران به مناسبت ۲۵ سالگی خود، بسته اینترنت با ویژگی های جذاب ارائه کرده که تمامی مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور می توانند از نخستین دقایق روز شنبه ۱۹ مرداد تا ساعت ۲۳:۵۹ همان روز، بسته ویژه مذکور را با تخفیف استثنایی خریداری و فعال کنند.

این بسته هفت روزه که ۲۵ گیگابایت حجم دارد با قیمت ۲۵ هزار تومان و از طریق کد دستوری #۶۷۱*۱۰۰* قابل خرید است.

بسته اینترنت ۲۵ سالگی همراه اول قابلیت فعالسازی به صورت هم زمان با تمامی بسته های اینترنت فعال را دارد‌؛ اما رزرو این بسته امکانپذیر نیست و فاقد تمدید خودکار زمانی و حجمی است.

گفتنی است بهره برداری از اولین فاز شبکه تلفن همراه کشور، در مردادماه سال ۱۳۷۳ در شهر تهران با ۲۴ سایت BTS و با ظرفیت ۹۲۰۰ شماره آغاز شد.
اپراتور اول در شش سال گذشته، در ارزیابی هاى رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) همواره عنوان برترین جایگاه اپراتورهای تلفن همراه کشور را برای خود حفظ کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در