سه حادثه رانندگی در اصفهان 16 نفر مصدوم برجا گذاشت


سه حادثه رانندگی در اصفهان 16 نفر مصدوم برجا گذاشت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه شب گذشته در کیلومتر ۱۵ جاده خوانسار به سمت ویست یک دستگاه کامیون با یک خودرو پراید برخورد کرد که پس از اعلام به اورژانس ۱۱۵ سه واحد امدادی از اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند.
غفور راستین افزود: در این حادثه ۶ نفر شامل ۳ مرد و سه زن مصدوم و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان فاطمیه خوانسار منتقل شدند.
شهرستان خوانسار در ۱۶۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
وی همچنین درباره حادثه واژگونی پراید که بعدازظهر جمعه در چادگان رخ داد تصریح کرد: این حادثه ۵ مصدوم شامل سه مرد و دو خانم داشت که پی از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند.
شهرستان چادگان با جمعیتی بالغ بر ۳۲ هزار نفر در ۱۱۰ هزار کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
واژگونی خودرو یکی از مشکلات اساسی محورهای ارتباطی کشور به ویژه جاده های کویری است که سالانه میلیارد ریال خسارت به اقتصاد ملی وارد می شود که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین بیان کرد: ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه روز گذشته براثر برخورد دو دستگاه خودروی تویوتا و پراید در مقابل میدان میوه و تره بار شهرضا ۵ نفر شامل دو مرد، دو کودک و یک زن دچار مصدومیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: این مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شدند.
علت بروز این حوادث در دست بررسی است.
شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب شهر اصفهان واقع شد.
تصادفات سالانه میلیاردها ریال خسارت به اقتصاد کشور وارد می‌کند که به تاکید کارشناسان باید برای رفع این چالش اساسی تدابیری ویژه اتخاذ کرد.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.
۷۱۳۵/۶۰۲۶/

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید