قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در ساخت پتروشیمی‌های استان فارس کمک کند


قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در ساخت پتروشیمی‌های استان فارس کمک کند

آیت‌الله دژکام گفت: تولیدی پالایشگاه بنزین خاتم‌الانبیا (ص) به حدی بوده که ما توانسته‌ایم علاوه بر تأمین نیازهای داخلی برای فروش هم عرضه کنیم، نظیر این را از قرارگاه خاتم برای استان فارس درخواست می کنیم که حرکت ساختن پتروشیمی‌های فارس را انجام دهد.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام»، ظهر امروز (جمعه ۱۸ مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به صفات و ویژگی‌های کمال گفت: اگر تمام‌کمال را می‌خواهیم باید سه صفت ازجمله دین‌شناسی، صبر در سختی و برنامه‌ریزی برای اقتصاد وزندگی را داشته باشیم.

امام جمعه شیراز در ادامه بابیان اینکه برای حل کردن برخی مشکلات باید سریع‌تر وارد عمل شویم، افزود: امروز باید به فکر مشکلات باشیم چند سال دیگر دیر است، شیراز برای حل مشکل آن ۲ طرح از جمله انتقال آب از سد درود زن که دنبال شده اما هنوز وارد شبکه آب نشده است و طرح دوم سد تنگ سرخ است که سهمیه آبی برای شیراز در نظر گرفته‌شده هنوز احداث نشده است اما خواهش این است که مدیران به فکر باشند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه 180 حلقه چاه باید آب شهر را تأمین کند، تصریح کرد: مشکلاتی پیش‌آمده که راه‌حل دارد و باید پیگیری شود، و آن این است که چاه‌هایی در اطراف شیراز وجود دارد که قابل‌استفاده است، در اوج نیاز مردم خواهش می‌کنیم که حتی کرایه آن را دریافت کنند ولی بگذارند مردم از نعمت آب برخوردار شوند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در باب تقدیر معیشت اشاره کرد و بیان داشت: اقتصاد باید درون‌زا باشد، نباید دل شما به فرانسه و انگلیس خوش باشد که قرارداد می‌بندند و درست می‌شود، این حرکت به‌عنوان شاهد و مثال درجاهایی آغاز و به نتیجه رسید که ازجمله حرکت‌های آبرومندی که در باب اقتصاد درون‌زا می‌توانیم مثال بزنیم بنزین است که با حرکتی که قرارگاه خاتم‌الانبیا در بندرعباس انجام داد، حجم قابل‌توجهی بنزین تولید شد.

آیت‌الله دژکام تاکید کرد: تولیدی پالایشگاه بنزین خاتم‌الانبیا (ص) به حدی بوده که ما توانسته‌ایم علاوه بر تأمین نیازهای داخلی برای فروش نیز عرضه کنیم، نظیر این را از قرارگاه خاتم برای استان فارس درخواست می کنیم که حرکت ساختن پتروشیمی‌های فارس را انجام دهد و مطمئن هستیم ساخت‌وساز این پتروشیمی‌ها موجب رونق برای استان می‌شود.

پایان پیام/663

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران