انتشار جلد دوم «سنگر علاف ها» تا پایان سال در بازار کتاب


انتشار جلد دوم «سنگر علاف ها» تا پایان سال در بازار کتاب

اکبر صحرایی از انتشار جلد دوم «سنگر علاف ها» تا پایان سال در بازار خبر داد. جلد دوم «سنگر علاف ها» تا پایان سال در […] نوشته انتشار جلد دوم «سنگر علاف ها» تا پایان سال در بازار کتاب اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

اکبر صحرایی از انتشار جلد دوم «سنگر علاف ها» تا پایان سال در بازار خبر داد.

جلد دوم «سنگر علاف ها» تا پایان سال در بازار

به گزارش شیرین طنز، اکبر صحرایی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از تالیف جلد دوم رمان «سنگر علاف ها» خبر داد و گفت:‌ این اثر در حوزه طنز دفاع مقدس نوشته شده که تلاش دارد نگاهی جدید به حوادث در جنگ تحمیلی داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که جلد دوم این کتاب نیز توسط به‌نشر منتشر می‌شود،‌ ادامه داد: این مجموعه در هفت جلد به چاپ خواهد رسید. «سنگر علاف ها» داستان افرادی را در جنگ تحمیلی نقل می‌کند که معمولاً به کار گرفته نمی‌شدند و سعی می‌کردند که با شوخ‌طبعی خود را سرگرم کنند.

انتشار جلد دوم «سنگر علاف ها» تا پایان سال در بازار کتاب

سنگر علاف ها

صحرایی تصریح کرد: این مجموعه شامل داستان‌های طنز کوتاه است که در یک‌سال گذشته نوشته شده‌اند. برخی از شخصیت‌های مجموعه «دار و دسته دارعلی» نیز در این مجموعه حضور دارندبه عبارت دیگر همان شخصیت‌های دارعلی در این مجموعه حضور دارند،‌ اما فضاسازی‌ها متفاوت است.

این نویسنده با اشاره به استقبال مخاطبان نوجوان از آثار طنز حوزه دفاع مقدس گفت: تجربه نشان داده است که فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل نوجوان می‌توان با زبان طنز بهتر جا انداخت. عمده کتاب‌هایی که من در ژانر طنز دفاع مقدس نوشته‌ام‌، چاپ‌های دهم به بعد را نیز رد کرده‌اند، حتی در خارج از کشور ما نیاز داریم که چنین کتاب‌هایی را برای فرزندان ایرانیان خارچج از کشور عرضه کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام