تغییرات سبد محصولات فولکس‌واگن در مدل سال 2020


تغییرات سبد محصولات فولکس‌واگن در مدل سال 2020

فولکس‌واگن آمریکا اخیراً اعلام نموده مدل‌های گلف آل تراک و گلف اسپورت واگن برای مدل سال 2020 عرضه نخواهند شد. این خودروساز امروز اعلام کرد تغییرات دیگری هم در راه است. کار را با مدل اطلس آغاز می‌کنیم که تمامی تریم های آن‌ هم‌اکنون از سیستم کار نت تلماتیک و ارتباط وای فای برخوردار هستند.... The post تغییرات سبد محصولات فولکس‌واگن در مدل سال 2020...

فولکس‌واگن آمریکا اخیراً اعلام نموده مدل‌های گلف آل تراک و گلف اسپورت واگن برای مدل سال 2020 عرضه نخواهند شد. این خودروساز امروز اعلام کرد تغییرات دیگری هم در راه است.

تغییرات سبد محصولات فولکس‌واگن در مدل سال 2020
کار را با مدل اطلس آغاز می‌کنیم که تمامی تریم های آن‌ هم‌اکنون از سیستم کار نت تلماتیک و ارتباط وای فای برخوردار هستند. تغییرات دیگر این خودرو محدود هستند اما مدل اطلس SE دارای درب پشتی با مکانیسم باز شدن راحت‌تر و کنترل پارک جلو و عقب می‌باشد. همچنین این نسخه از اطلس و مدل‌های بالاتر به‌صورت استاندارد دارای رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی بوده و مدل SEL پریمیوم با رینگ‌های 21 اینچی عرضه می‌شود.

تغییرات سبد محصولات فولکس‌واگن در مدل سال 2020
فولکس‌واگن آرتئون که نسبتاً جدید بوده و اخیراً به سبد محصولات این شرکت اضافه شده دارای ارتباط وای فای و نسل بعدی سیستم کار نت تلماتیک است. مدل رده میانی SEL نیز از رینگ‌های 19 اینچی برخوردار شده درحالی‌که مدل SEL پریمیوم با رینگ‌های 20 اینچی عرضه می‌شود.

تغییرات سبد محصولات فولکس‌واگن در مدل سال 2020
اما جدیدترین نسل گلف که در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد تنها با یک تریم به نام گلف Value ادیشن وارد آمریکا خواهد شد. این خودرو از تجهیزات زیادی همچون صندلی‌های جلوی گرم شونده، پوشش چرم کابین و سانروف پانورامیک سود خواهد برد. رینگ‌های 16 اینچی آلیاژی، ورود و استارت بدون کلید و… جزو دیگر ویژگی‌های گلف جدید هستند.

تغییرات سبد محصولات فولکس‌واگن در مدل سال 2020
مدل الکتریکی گلف تغییر چندانی نداشته اما به‌صورت استاندارد با پکیج دستیار راننده عرضه می‌شود. این پکیج شامل کروز کنترل تطبیقی، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و جلو است.

اما گلف GTI 2020 تغییرات بیشتری را تجربه کرده و مدل پرچم‌دار SE هم‌اکنون با پکیج اتوبان در دسترس است. این پکیج شامل سیستم تهویه مطبوع دوناحیه ای، سیستم صوتی پریمیوم فندر و سیستم اطلاعات سرگرمی دیسکاور مدیا با ناوبری است. کروز کنترل تطبیقی و دستیار حرکت بین خطوط نیز در این پکیج به چشم می‌خورند.

خریداران با بودجه‌ی کمتر می‌توانند مدل پایه‌ی گلف GTI S را بخرند که از تجهیزات اضافی همچون سیستم کار نت و ارتباط وای فای برخوردار است. این خودرو هم‌اکنون به‌صورت استاندارد از تجهیزاتی همچون پایش نقاط کور، دستیار ترافیک جلو و عقب برخوردار است.

تغییرات سبد محصولات فولکس‌واگن در مدل سال 2020
به همین منوال جتا 2020 هم از همان سیستم کار نت تلماتیک جدید و ارتباط وای فای برخوردار شده است. مدل‌های جتا SEL و SEL پریمیوم هم‌اکنون به رینگ‌های 17 اینچی، شارژر گوشی هوشمند و پکیج آب‌وهوای سرد مجهز شده‌اند. این پکیج شامل غربیلک فرمان و صندلی‌های گرم شونده و ریموت استارتر است.

مدل جتا GLI نیز به وای فای و سیستم کار نت تلماتیک تجهیز شده اما نسخه‌ی فول اتوبان دارای دامپرهای تطبیقی و شارژ بی‌سیم گوشی است.

تغییرات سبد محصولات فولکس‌واگن در مدل سال 2020
تیگوان 2020 نیز دارای تجهیزات استاندارد اضافی و دستیار ترافیک جلو و عقب است. این کراس اوور هم از سیستم کار نت تلماتیک و ارتباط وای فای سود می‌برد.

از دیگر بهبودهای این خودرو می‌توان به شارژ گوشی هوشمند اشاره کرد. مدل به‌روز تیگوان SEL هم‌اکنون با فرمان گرم شونده، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و آینه عقب با تیره شوندگی خودکار عرضه می‌شود. مدل‌های SEL پریمیوم و R-Line هم با رینگ‌های 20 اینچی در دسترس هستند.

مدل جدید SE R-Line Black با سپرهای دارای عناصر مشکی، سانروف پانورامیک و رینگ‌های 20 اینچی تیره‌رنگ عرضه می‌شود. این خودرو همچنین دارای مه شکن‌ها، حسگرهای پارک جلو و عقب و پوشش سقف مشکی است.

تغییرات سبد محصولات فولکس‌واگن در مدل سال 2020
نهایتاً به فولکس پاسات 2020 می‌رسیم که به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای داشته و از بدنه و کابین به‌روزتری سود می‌برد. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 281 نیوتون متر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟