آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در قصرشیرین برگزار شد


آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در قصرشیرین برگزار شد

قصرشیرین- ایرنا- آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی عصر پنجشنبه با تقدیر از برگزیدگان کتابخانه ای در قصرشیرین با حضور جمعی از مسئولان و اعضای فعال کتابخانه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین در این آیین در جمع اعضای فعال کتابخانه ها و جمعی از مسئولان گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی و همه جانبه غرب به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی نقش کتابخانه های عمومی روز به روز از اهمیت و جایگاه ویژه ای در مقابله با این تهاجم برخوردار خواهد شد.

حشمت الله رضایی، خواستار تداوم این چنین برنامه هایی در جهت تشویق و ترغیب جامعه به کتاب و کتابخوانی شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی قصرشیرین نیز گفت: در استان کرمانشاه ۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند.

ضیاء الله آباد افزود: سهم شهرستان قصرشیرین در این مسابقه یک هزار و ۸۰۰ نفر بود که به نسبت جمعیت جز سه شهرستان برتر استان بوده است که این مهم با تلاش کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی شهرستان قصرشیرین فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه کل برگزیدگان استان ۱۸۸ نفر است، گفت: شهرستان قصرشیرین هشت تن از برگزیدگان را به خود اختصاص داد.

در پایان جشنواره از هشت برنده بخش مسابقه چهارگزینه ای شهرستانی و ۴۰ برگزیده کتابخانه ای که مشارکت فعالی در تمام حوزه ها داشتند، تجلیل شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق