این مملکت خانه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است


این مملکت خانه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است

دبیر شورای نگهبان با بیان‌اینکه این مملکت خانه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است، گفت: هر جا آثاری از اهل بیت علیهم‌السلام بوده، اظهار علاقه کرده و در این راه سخاوتمندانه کمک کرده‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی»، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و به همراه مسئولین و تعدادی از خیرین و خادمان غدیر صبح امروز (سه شنبه، 8 مرداد) با آیت‌الله «احمد جنتی»، دبیر شورای نگهبان در محل این شورا دیدار و گفت ‌وگو کردند.

بنا به این گزارش آیت‌الله جنتی در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک ایام متبرکه ذی‌الحجه که ماه دعای عرفه، عید قربان و عید غدیر است، گفت: باید از برکات این ماه به خوبی بهره‌مند شویم و بیشتر به خدا توجه کنیم، چون هر چه داریم از خدا داریم و اگر رابطه ما با خدا خوب شد ، امور اصلاح می‌شود و الا ضرر خواهیم کرد .

عضو هیئت امناء بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه آیات متعدد قرآن راجع به انفاق توصیه‌هایی دارد، گفت : قرآن به انفاق در راه خدا دعوت می‌کند، چرا که هر چه در این راه پرداخت شود در عوض چندین برابر در دنیا و آخرت پس داده می شود.

آیت الله جنتی خطاب به محبان و خدمتگزاران به غدیر و امیر مومنان(ع)، بیان کرد: الحمدالله مردم ایران عشق و علاقه خود را به اهل بیت علیهم‌السلام نشان داده‌اند و هر جا آثاری از اهل بیت علیهم‌السلام بوده، اظهار علاقه کرده و در این راه سخاوتمندانه کمک کرده‌اند .

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه در کشور ما حضرت علی علیه‌السلام نباید مظلوم واقع شود، گفت: مردم ایران عاشق حضرت علی علیه ‌السلام هستند و این مملکت خانه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است و بنیاد بین‌المللی الغدیر که حضرت آیت‌الله خزعلی بنیانگذار آن بود ـ خداوند او را با امیر مؤمنان(ع) محشور بدارد ـ با کمک خیرین محترم توانستند این بنیاد را در داخل و خارج از کشور به خوبی راه ‌اندازی کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد بین‌المللی الغدیر با همت بلند خیرین و دست‌اندرکاران آن، الان بنیاد قدرتمندی شده است، افزود: در این وضعیت که مشکلات اقتصادی با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان تبدیل به مشکل عام شده است، این بنیاد با کمک شما خیرین به کار خود ادامه می‌دهد و ان‌شاءالله رو به رشد است.

دبیر شورای نگهبان در پایان از زحمات حجت الاسلام صدیقی که مسئولیت بنیاد بین‌المللی الغدیر را دارد تقدیر و تشکر کرد و گفت: ان‌شاءالله بتوانیم کمکی در این راه داشته باشیم تا در روز قیامت در برابر حضرت علی علیه‌السلام سرفراز باشیم.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری