ارائه بیش از 250 هزار مورد خدمات پزشکی و درمانی به زائران ایرانی خانه خدا


ارائه بیش از 250 هزار مورد خدمات پزشکی و درمانی به زائران ایرانی خانه خدا

نادری از ارائه بیش از 250 هزار مورد خدمات پزشکی و درمانی به زائران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد و گفت: مجموع ویزیت‌های انجام شده در درمانگاه‌ها و مطب‌های فعال نیز 131 هزار و 723 مورد بوده است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: بیش از 250 هزار مورد خدمات پزشکی و درمانی به زائران ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.

«مصطفی نادری» با اعلام این مطلب افزود: تاکنون 207 هزار و 667 مورد مراجعه به بیمارستان و درمانگاه های زائران ایرانی در مکه و 46 هزار و 556 مورد مراجعه به درمانگاه های مدینه ثبت شده است.

رئیس بیمارستان جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه با بیان اینکه بیش از 12 هزار و 900 مورد ویزیت تخصصی در بیمارستان مکه و درمانگاه های فعال در هتل های محل اسکان زائران در مکه و مدینه نیز انجام شده است، گفت: مجموع ویزیت انجام شده در درمانگاه ها و مطب های فعال در مجموعه ها 131 هزار و 723 مورد بوده است .

وی با اشاره به ارائه خدمات پاراکلینیکی، پرستاری و مددکاری و امداد به زائران ایرانی، تاکید کرد: در حال حاضر 43 بیمار در بیمارستان زائران ایرانی در مکه و 15 بیمار نیز در بیمارستان های سعودی بستری و تحت درمان هستند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل