پیوستن میلر به هوندا و بازگشت لورنزو به دوکاتی برای 2020؟


موتوجی پی ایران – جک میلر، موتورسوار پرامک دوکاتی اذعان کرد که شایعات اخیر مبنی بازگشت خورخه لورنزو به دوکاتی برای موتوجی پی 2020 ممکن است واقعیت داشته باشد. پس از تمدید قرارداد دنیلو پتروچی با دوکاتی، انتظار می رفت که موتورسوار استرالیایی برای فصل آینده با پرامک تمدید کند اما به نظر می رسد که او برای صندلی لورنزو در رپسول هوندا دندان تیز کرده...

موتوجی پی ایرانجک میلر، موتورسوار پرامک دوکاتی اذعان کرد که شایعات اخیر مبنی بازگشت خورخه لورنزو به دوکاتی برای موتوجی پی 2020 ممکن است واقعیت داشته باشد.

پس از تمدید قرارداد دنیلو پتروچی با دوکاتی، انتظار می رفت که موتورسوار استرالیایی برای فصل آینده با پرامک تمدید کند اما به نظر می رسد که او برای صندلی لورنزو در رپسول هوندا دندان تیز کرده است. لورنزو شروع طاقت فرسایی را با هوندا داشته و در هیچ یک از هفت مسابقه ی ابتدایی فصل نتوانسته در بین ده موتورسوار برتر قرار گیرد. مشکلات موتورسوار اسپانیایی به همینجا ختم نشده و او پس از تصادف تمرین اول آسن هلند، دچار شکستگی مهره ستون فقرات شده و همان مسابقه و مسابقه بعد در آلمان را از دست داده بود، انتظار می رفت که او را در اولین مسابقه بعد از نیم فصل ببینیم اما تیم هوندا اعلام کرد که لورنزو دو مسابقه دیگر در چک و اتریش را نیز از دست می دهد.

میلر گفت با توجه به عدم موفقیت لورنزو با هوندا و همچنین عدم تعهد او به هیچ تیمی می تواند به شایعات اخیر، رنگ واقعیت دهد:

به نظر من برخی واقعیت ها در شایعات مربوط به لورنزو وجود دارد.

قطعا از شما انتظار دستاوردی دارند اما او هیچ موفقیتی در حال حاضر نداشته و نمی تواند آن هوندا را براند. این آسان است که شما شکست بخورید و احساس شرمندگی داشته باشد و به عقب برگردید.

پیوستن میلر به هوندا و بازگشت لورنزو به دوکاتی برای 2020؟پیوستن میلر به هوندا و بازگشت لورنزو به دوکاتی برای 2020؟ جک میلر

میلر در ادامه افزود که این شایعات او را اذیت نمی کند زیرا هنوز هم دوکاتی ها خواهان او هستند:

ذره ای مرا اذیت نمی کند و نگران چیزی نیستم.

همانطور که گفتم با پرامک جلسات متعددی داشتم و صبح روز گذشته نیز با مدیر تیم، پائولو کامپینوتی جلسه نزدیکی داشتم و گفت که قصد حفظ کردن مرا دارد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود اما به نظر من اظهارات بسیاری وجود دارد که آنها لورنزو را نمی خواهند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز