برنامه های فرهنگی و هنری زمینه نشاط جوانان را فراهم می کند


برنامه های فرهنگی و هنری زمینه نشاط جوانان را فراهم می کند

گنبدکاووس – ایرنا – فرماندار کلاله در شرق استان گلستان با بیان اینکه برنامه های فرهنگی ، هنری و موسیقی زمینه های افزایش شادابی و نشاط در جامعه به خصوص بین جوانان را فراهم می کند ، تصریح کرد : برای اجرای این برنامه ها قوانین و چارچوب های مشخص وجود دارد و به عنوان نماینده دولت در شهرستان، اجازه نخواهم داد افراد غیر مسئول دراجرای این برنامه ها دخالت...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، علی اصغر بیانی روز پنچشنبه در نشست صمیمی با جوانان کلاله گفت: جوانان برای نظام فرصت محسوب می شوند و مسئولان بایستی با ارائه نقشه راه و با فراهم کردن امکانات، زمینه های پرواز و اوج گرفتن جوانان را فراهم کنند.

وی گفت : در حال حاضر با اینکه درآمد کشورمان محدود و گرانی و تورم مشکلاتی برای مردم فراهم کرده است، دولت تدبیر و امید با مشارکت نخبگان و دانشمندان جوان کشورمان درجهت تامین نیازهای مردم تلاش می کند و ضمن حفظ استقلال کشور، توانمندی و عزت ایران و ایرانی را در عرصه های مختلف بین المللی به نمایش می گذارد.

بیانی از جوانان شهرستان کلاله خواست با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های بالقوه منطقه، استعدادها و امکانات دستگاه های اجرایی در جهت توسعه اشتغال و کارآفرینی و پیشرفت منطقه تلاش نمایند.

در ادامه این نشست تنی چند از جوانان شرکت کننده دراین نشست، پیرامون موضوع های مرتبط در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، تشکل های مردم نهاد، تجهیز و توسعه پارک ها و تفرجگاه های این شهرستان همچنین مسائل و مشکلات خود را در فضایی صمیمانه با فرماندار کلاله در میان گذاشتند.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است .

/۱۸۶۰/۷۴۷۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مبتلایت باشم