رصد تخلف رانندگان اتوبوس‌های برون شهری در سامانه سپهتن


 رصد تخلف رانندگان اتوبوس‌های برون شهری در سامانه  سپهتن

رکنا : سامانه سپهتن عملکرد راننده اتوبوس را به صورت هوشمند رصد کرده و به پاسگاه‌های طول مسیر گزارش می‌کند.

به گزارش رکنا ، سرهنگ ایوب شرافتی، جانشین پلیس راه راهور ناجا اظهار داشت: کلیه اتوبوس‌های برون شهری به سامانه "سپهتن" (سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی کشور به ویژه اتوبوس ها) تجهیز شده اند و عملکرد یک راننده کاملاً به صورت هوشمندانه توسط این سامانه رصد می‌شود.

جانشین پلیس راه راهور ناجا افزود: با راه اندازی این سامانه، توقف اتوبوس برای ثبت ساعت در مقابل پاسگاه‌ها فقط در مبدأ و مقصد برای راننده تعریف شده تا راننده بدون توقف در دیگر پاسگاه‌ها و به شرط عدم تخلف تردد کند.

سرهنگ شرافتی با اشاره به کارکرد این سامانه گفت: سامانه "سپهتن" عملکرد راننده را به صورت هوشمند رصد کرده و به پاسگاه‌های مسیر گزارش می‌کند.

جانشین پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: در صورت بروز تخلفاتی مانند سرعت غیرمجاز، استعمال دخانیات و خوردنی و آشامیدنی و هر موردی که موجب عدم توجه راننده اتوبوس به مسیر و رانندگی شود، توسط این سامانه گزارشی به پاسگاه مسیر ارسال می‌شود.

وی تاکید کرد: رانندگان اتوبوس در صورت داشتن تخلف منتظر برخورد جدی و سریع همکاران ما باشند چرا که امنیت و سلامت مردم اولویت اصلی پلیس راهور ناجا است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا