واکنش علمای مسلمان لبنان درباره بیانیه مداخله جویانه آمریکا


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (#bottom) به نقل از خبرگزاری لبنان, مجمع علمای مسلمان لبنان با محکوم کردن بیانیه سفارت آمریکا...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری لبنان, مجمع علمای مسلمان لبنان با محکوم کردن بیانیه سفارت آمریکا درباره حادثه قبرشمون تاکید کرد آمریکا از تشدید این بحران بهره برداری می کند.
مجمع علمای مسلمان پس از نشست خود تاکید کرد بیانیه سفارت آمریکا نشانه تلاش برای تشدید بحران است. چون سفارت آمریکا از تشدید بحران بهره بردای می کند و وزارت امور خارجه لبنان باید الیزابت ریچارد سفیر آمریکا را احضار و اعتراض آشکار و محکومیت این بیانیه را به وی ابلاغ کند.
مجمع علمای مسلمان در بیانیه خود تاکید کرد: باید از سفیر آمریکا درخواست شود تا به واشنگتن اطلاع دهد ما این دخالت را که با اصول معتبر قانون اساسی منافات دارد و تمامیت ارضی لبنان را نقض می کند, محکوم می کنیم.
این بیانیه افزود: بیانیه سفارت آمریکا این مسئولیت را پیش روی ما قرار می دهد که نباید این بحران طولانی شود و باید سعد حریری نخست وزیر لبنان برای برگزاری نشست فوری هیئت دولت و تصمیم گیری واضح درباره حادثه قبرشمون, فراخوان دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی