اعلام نامزدهای نهایی بهترین بازیکن لیگ اروپا


اعلام نامزدهای نهایی بهترین بازیکن لیگ اروپا

یوفا امروز ادن هازارد، اولیویه ژیرو و لوکا یوویچ را به عنوان سه نامزد نهایی بهترین بازیکن لیگ اروپا 19-2018 معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو بازیکن فعلی رئال و اولیویه ژیرو برای رقابت بر سر عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اروپا انتخاب شدند.

ادن هازارد و لوکا یوویچ که فصل گذشته برای چلسی و آینتراخت فرانکفورت بازی می کردند و هر دو به رئال پیوسته اند، در کنار ستاره فرانسوی چلسی به عنوان نامزدهای عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اروپا معرفی شده اند. فصلی که با قهرمانی چلسی به اتمام رسید.

اعلام نامزدهای نهایی بهترین بازیکن لیگ اروپا

اولیویه ژیرو در 14 مسابقه توانست یازده گل برای چلسی به ثمر برساند و آقای گل رقابت ها شود. او 5 پاس گل نیز داد و مهره ای موثر در راه قهرمانی چلسی بود.

ادن هازارد نیز در بازی نهایی که با برتری 4-1 چلسی مقابل آرسنال همراه بود، بهترین بازیکن زمین شد و دو بار موفق به گلزنی شد.

اعلام نامزدهای نهایی بهترین بازیکن لیگ اروپا

لوکا یوویچ نیز در 14 بازی توانست ده گل برای فرانکفورت بزند و کمک کند این تیم به نیمه نهایی رقابت ها برسد. فرانکفورت در ضربات پنالتی بازی را به چلسی باخت و از رسیدن به فینال باز ماند.

30 آگوست در موناکو و در قرعه کشی لیگ اروپای فصل پیش رو، برنده نهایی معرفی خواهد شد.

در حالی که رتبه های اول تا سوم مشخص نیستند، پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال با 65 امتیاز چهارم شد و الکساندر لاکازت از آرسنال با 19 امتیاز، انگولو کانته از چلسی با 16 امتیاز، ژوائو فلیکس از بنفیکا با 12 امتیاز، ویلیان از چلسی با 11 امتیاز، پدرو از چلسی با 9 و هالر از فرانکفورت با 9 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش