بنیاد مستضعغان با همراهی دولت در رفع محرومیت برنامه‌ریزی کند


بنیاد مستضعغان با همراهی دولت در رفع محرومیت برنامه‌ریزی کند

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که بنیاد مستضعفان دارد می‌تواند با همراهی دولت محرومیت را از چهره برخی شهرستان‌های استان برطرف سازد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری روز پنج‌شنبه در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان افزود: با توجه به سابقه درخشانی که آقای فتاح در حوزه‌های مختلف از جمله کمیته امداد دارند امیدواریم در مسئولیت جدید خود نیز توجه ویژه‌ای به آذربایجان‌غربی از جمله در راستای رفع محرومیت از شهرستان‌های چالدران و تکاب از طریق سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بنیاد مستضعفان داشته باشند.

رئیس بنیاد مستضعفان نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی از سیاست‌های محرومیت‌زدایی بویژه حذف رانت سوخت گفت: بنیاد مستضعفان با در پیش‌گرفتن سیاست‌های یکپارچه برای رفع محرومیت همراه دولت است.
پرویز فتاح افزود: مطالعات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع محرومیت از شهرهایی چون چالدران نیز در دست اجراست.
وی با تاکید بر فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد و توسعه ظرفیت‌های‌ موجود ادامه داد: سیاست بنیاد مستضعفان محرومیت‌زدایی و توانمندسازی است و در این مسیر تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.
بنیاد مستضعفان از جمله نهادهای فعال در رسیدگی به نیازهای مستضعفان در کشور به شمار می‌رود.
چالدران از جمله شهرستان‌های مرزی آذربایجان‌غربی است و حدود یک چهارم مرز ۵۵۰ کیلومتری ایران با ترکیه در محدوده جغرافیایی این شهرستان قرار دارد.

۹۹۱۸/۶۱۸۵/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر