تأثیر خبرنگاران در رسوایی نقشه های دشمن ستودنی است


تأثیر خبرنگاران در رسوایی نقشه های دشمن ستودنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تأثیر خبرنگاران در رسوایی نقشه های دشمن ستودنی است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد، خبرنگاران را سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی در دفاع از انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران سالروز شهادت محمود صارمی را به‌عنوان روز خبرنگار نامیدند.

وی با اشاره به اینکه روز خبرنگار با ارزش‌ها، مقدسات و دفاع از انقلاب اسلامی گره‌ خورده، افزود: خبرنگاران هیچ‌گاه آسایش طلب و راحت‌طلب نیستند بلکه با سخت‌کوشی که دارند اتفاق‌های بسیار خوبی را در کشور رقم می‌زنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خبرنگاران را قشر زحمت‌کش و پرتلاش جامعه دانست و گفت: در هرجایی که نیاز به حضور خبرنگاران باشد حتی در میدان جنگ، آن‌ها حضور پیدا می‌کنند؛ در دوران دفاع مقدس خبرنگاران زیادی برای اینکه شجاعت و همت بلند رزمندگان را انعکاس دهند به مقام شهادت رسیدند.

وی یادآور شد: در طول تاریخ تاکنون خبرنگاران بسیار زیادی وجود دارند که هیچ‌گاه برای پول و تعلقات دنیوی اهمیت قائل نشدند و خود را ارزان نفروختند و آزادی ملت را با دشمن معامله نمی‌کنند و آزادانه از تمامیت استقلال، عزت کشور و راه رسم شهدا دفاع می‌کنند.

ولی نژاد اظهار کرد: آن دسته از خبرنگارانی که وطن‌فروش شدند و آرمان‌های انقلاب را با کشورهای بیگانه معامله می‌کنند آن‌ها خبرنگار نیستند بلکه افرادی هستند که خود را در لباس خبرنگار ظاهر می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در بخش انتقال اخبار، سهم مهم و حقی بزرگ بر جامعه دارند، افزود: امروز یک بخش کم‌درآمد جامعه خبرنگاران هستند که به‌سختی امرار و معاش می‌کنند حتی خود من با عده زیادی آشنا هستم با درآمد کم عزت و شرافت خود را حفظ کردند و با این درآمد کم سعی کردند درست قلم بزنند چراکه آن‌ها آزاده و شجاع هستند و هیچ‌گاه دین خود را معامله نمی‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خبرنگاران را همکاران فرهنگی خود دانست و گفت: به همکاران خبری توصیه می‌شود اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند، اگر احساس کردند حق کسی ضایع شد آگاهانه از آن دفاع کنند و اگر احساس کردند با انجام کاری، آبروی فردی را حفظ می‌کنند حتماً بر خود وظیفه بدانند و آن را انجام دهند اما هیچ‌گاه بر سر دفاع از رزمندگان و ارزش‌های انقلاب با کسی معامله نکنند چراکه این کشور به گرانی به دست آمد و نباید اجازه دهیم به‌آسانی از دست برود.

وی ادامه داد: خبرنگاران نقش مهمی برای رسوا کردن توطئه‌های دشمن بر عهده‌دارند و برای ادامه راه امام خمینی (ره)، سخت‌کوشانه پافشاری می‌کنند که همه، سربلندی در پرتو پیروی از راه امام و مقام معظم رهبری است.

/مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی