وزیر ارشاد: امتیازات جدیدی برای خبرنگاران ‌در نظر گرفته‌ایم‌ / فضای تسهیلات وسیع‌تر می‌شود


وزیر ارشاد: امتیازات جدیدی برای خبرنگاران ‌در نظر گرفته‌ایم‌ / فضای تسهیلات وسیع‌تر می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سابقه کار و بیمه خبرنگاران و سختی کار آنها گفت: امتیازات جدیدی را در این بخش در نظر گرفته‌ایم اما شامل حال خبرنگاران رسانه ملی نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، سید‌عباس صالحی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در گرگان در جمع خبرنگاران درباره سابقه کار و بیمه خبرنگاران و سختی کار آنها اظهار داشت: امتیازات جدیدی را در این بخش در نظر گرفته‌ایم اما شامل حال خبرنگاران رسانه ملی نمی‌شود.

وی افزود: رسانه ملی افتخارات خودش را دارد و بر اساس ساز و کارهای خودش برای کارمندانش عمل می‌کند اما امیدواریم در حوزه تسهیلات اگر منابع بهتر شود فضای تسهیلات وسیع‌تر ‌و شامل حال خبرنگاران رسانه ملی نیز شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره بخش آموزش حوزه خبرنگاری گفت: در این حوزه کمبودهایی است اما مطالعات رسانه‌ای در بخش تعاریف و در فضای گفت‌وگو در حال انجام است که سهم قابل توجهی از آن با نگاه فرهنگی بومی ـ ایرانی در نظر گرفته شده است.

صالحی درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت از خبرنگاران در این بخش گفت: در حوزه پیشگیری از مفاسد رسانه باید بتواند کشفیات جدید داشته باشد و هم هشدارهای لازم را بدهد.

وی افزود: نگاه قوی و محکمی در این قسمت صورت گرفته تا خبرنگاران با رعایت حریم خصوصی و اخلاق حرفه‌ای بتوانند کار کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس